
Premiereket jelentett be az AXN és a Viasat6
Több új sorozatot is bemutatnak.
Több új sorozatot is bemutatnak.
A Sony Pictures Televison Networks (SPTN) közép-európai tévés portfóliójának vevője a hosszú ideje keringő pletykák és egy most megjelent, hivatalosan egyelőre nem megerősített, de nem is cáfolt sajtóinformáció szerint az Antenna Group nevű nagy görög médiacég lehet. Az Antenna Group egyébként régóta tervezi a magyar tévés piacra történő betörést: vezetőjük még 2019 végén megerősítette a Media1-nek, hogy a VICE Mediával partnerségben Magyarországon is meg akarnak jelenni tévécsatornával.
Többek között a Grace klinika sztárja, Patrick Dempsey is visszatér a képernyőre.
Érkezik többek között országos premierrel a Top Gear amerikai változata is.
Az egyik szolgáltatónál a Cool és az AXN, a másiknál több tucat csatorna, köztük oktató és ismeretterjesztő és rajzfilmeket sugárzó – vált térítésmentesen elérhetővé az egészségügyi veszélyhelyzetre tekintettel.
Új csatornákkal bővül a műholdas tévészolgáltatás programpalettája, valamint néhány, a kínálatában lévő csatorna elérhető lesz csaknem az összes előfizetőnek.
A Magyarországon eddig nem látott formátum hazai változata mellett több más tavaszi újdonságról is beszélt kedden a Sony-csatornák, a Viasat3, a Viasat6, a Sony Max és a Sony Movie Channel és az AXN képviselője egy budapesti tévés konferencián.
Az RTL Magyarország tulajdonában lévő reklámértékesítő ház, az R-Time portfóliójába kerül át több ismert hazai tévécsatorna. Az RTL-es cég portfóliója ezzel 34 csatornára nő, és a cég várakozásai szerint piacvezető pozícióba kerülhet a televíziós reklámértékesítés terén nézettség alapján.
Az eddig a VIASAT3, VIASAT6, AXN és Sony csatornák kommunikációjával is foglalkozó Bartus Szilvia új munkahelye az Erste Bank lesz.
Újból átalakították a Magyarországon 5 ismert tévécsatornával, például a Viasat3-mal és az AXN-nel jelenlévő SPTN regionális működését, ami két magyar szakember esetében komoly előrelépést eredményezett.