árváltozás

Tévéreklámot néz egy üzletember egy hajón

Túlkereslet miatt árat emel Mészáros Lőrinc reklámipari cége, az Atmedia

Több elérést (úgynevezett GRP-t) szeretnének vásárolni a tévés reklámozók, mint amennyit a Mészáros Lőrinc-közeli Atmedia nyújtani tud. A túlkereslet miatt az úgynevezett szezonális árindex segítségével, évközben áremelést hajt végre a reklámértékesítő vállalat. Tavaly egyébként hasonlót lépett az RTL Saleshouse is a karácsonyi szezon előtt.

Disney+, Disney Plus, streaming.

Óriási áremelésre készül a Disney+

Hiába zárt jó negyedévet a The Walt Disney, a cég így is közel 40 százalékos áremelést tervez a Disney+ streamingszolgáltatása kapcsán.

Antennák egy ház tetején.

Megdrágul a televíziózás augusztustól

Megemeli a mindigTV Prémium árait a kormányközeli 4iG által nemrég felvásárolt Antenna Hungária. Lesz, akinek 20 százalékkal kell többet fizetnie, mint korábban, de a szerencsésebbeknek is 10-12 százalékkal nő meg a televíziózásért fizetendő rezsije. Korábban áremelést jelentett be a szintén a 4iG által felvásárolt DIGI is.

DIGI.

Árat emel a DIGI

Az áremelés legjobban a mobilszolgáltatás ügyfeleit érinti, de a legtöbb otthoni szolgáltatás tarifája is emelkedik.

Telenor székház

Szerződésmódosítás nélkül emelhet árat a Telenor

A jövőben nem minősül egyoldalú szerződésmódosításnak a Telenornál a fogyasztói árindex alapján történő díjkorrekció. Vagyis a szolgáltató megemelheti árait az infláció alakulásának megfelelően.

A DIGI budapesti, Váci úti ügyfélszolgálatának bejárata. Fotó: Google Utcakép

Megszólalt a DIGI az áremelés kapcsán

Szerintük jogszerűen járnak el, és az áremelést a külső körülmények megváltozása indokolja, ráadásul az internet esetében még a szolgáltatás minőségén is javítanak.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások