amazon

netflix

Gondban a médiaipar és a távközlési szektor a koronavírus miatt, még a Netflix sem úgy nőtt, ahogy azt várták, de hasít a technológiai ipar

Vegyes képet mutatnak a telekommunikációs, média- és technológiai cégek november elején vizsgált pénzügyi eredményei és tőzsdei értékelései. A technológiai cégek értéke folyamatosan nő, miközben a telekommunikációs és médiaipari szektorban még mindig nem látszik a fény az alagút végén – áll a Deloitte elemzésében, mely szerint a telekommunikációs és médiaipari szektorban még mindig nem látszik a fény az alagút végén, de a kilátásokat nagyban befolyásolják a COVID-19 elleni hatásos oltóanyagokról szóló hírek.

Amazon

Óriásit ment a Facebook, az Amazon, a Google és az Apple

Az Amazon internetes kereskedelmi vállalat soha nem látott profitra tett szert az év második negyedében, vagyis a koronavírus-járvány alatt, és ezzel a COVID-19 egyik legnagyobb győztese lett. A Facebook csaknem megkétszerezte negyedéves nyereségét.

Apple

Megint az Apple végzett a Forbes 100-as toplistája élén

Tavalyhoz hasonlóan idén is az Apple vezeti a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló 100-as listáját. A nagy nyertese az elmúlt évnek a Netflix, ennek a márkaértéke nőtt a legnagyobbat, míg a Facebook a nagy vesztes.

Innovatív webáruház ötletek: a Wish, az Amazon és a többiek

Innovatív webáruház ötletek: a Wish, az Amazon és a többiek 

Manapság már nehéz újat mutatni, ha webáruházról van szó, azonban az olyan nagy portáloktól érdemes tanulni, akik méltán a világ legnépszerűbb webshopjai. Ilyen a Wish, az Amazon és az Aliexpress is. Mind-mind valamilyen innovatív megoldást tudtak felmutatni a maguk területén. Ha igazán pontosak akarunk lenni, akkor tudnunk kell, hogy ezek a webáruházak azért olyan különlegesek, mert nem csupán egyetlen raktárral rendelkeznek mint a legtöbb hazai webáruház, hanem több lerakattal. (x)

Disney Miki Egér új kihívások előtt

Durvul a streamingháború, a Disney máris nekiment a Netflixnek

A Disney letiltotta a Netflix hirdetéseit a saját szórakoztató tartalmakat kínáló televíziós csatornahálózatán. A vállalat szerint a két cég viszonya nem a kölcsönös előnyökön nyugszik. A Disney viszonya más cégekkel is kezd feszültté válni.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások