online vásárlás

Kiderült, melyek a legnépszerűbb fizetési módok online vásárláskor

Európán belül is jelentős eltérések figyelhetők meg.

Ha a legtöbb potenciális vásárlót szeretné elérni az európai online kiskereskedelemben egy webshop, a lehető legtöbb fizetési módot kell felajánlania – írja a Payvision kutatása alapján az Ecommerce News.

Fontos azonban, hogy a számtalan fizetési lehetőség közül a webáruházak működtető azokat kínálják, amelyek mind az adott országban, mind pedig az adott termék vagy szolgáltatás kapcsán a legkedveltebb.

A felmérés alapján az online vásárlások során a fogyasztók 44 százaléka szerint az elektronikus pénztárca az európaiak preferált fizetési módja, míg a második helyen a kártyás fizetés áll 42 százalékkal, a PayPal 32 százalékkal pedig a harmadik.

A Payvision közzétette az egyes országokban preferált fizetési módok listáját is. Ez már kissé árnyalja a képet, hiszen kiderül, hogy például a briteknél a Visa és Mastercard bankkártyák vezetnek az e-pénztárcával szemben, a német, francia és olasz vásárlók körében viszont az e-pénztárca a legnépszerűbb, amit Hollandiában az iDEAL nevű szolgáltatás előz meg. Spanyolországban a legtöbben a PayPalt választják, ha online fizetésre kerül a sor. A kutatás megjegyzi, hogy a spanyol fogyasztóknak kiemelten fontos a biztonság, ha online fizetési módokról van szó. Olaszországban egyébként az elektronikus pénzforgalmat tekintve Carta Si vezet több mint 2 milliárd tranzakcióval és 13 millió kártyával.

Magyarországon egyébként még mindig nagyon erős az utánvételes fizetés, de egyre inkább visszaszorulóban van, hiszen eléggé költséges és kényelmetlen is.

További e-kereskedelmi híreket talál erre a linkre kattintva.

Még több hír érhető el a Media1-en!

Borítókép: Pixabay

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások