Tavaly decemberben jelentették be, hogy a Marquard Media Group többségi tulajdonost váltott, most pedig közölték, hogy a Marquard Group Hungary új növekedési stratégia mentén alakítja át a szervezetet.
A több magyarországi magazin (például JOY, ÉVA, Instyle, Instyle Men) kiadójaként ismert Marquard Group Hungary médiavállalat közleményben értesítette lapunkat kedden reggel, hogy egy új Management Board állt fel a cégnél a csoportszintű vezérigazgató (Group-CEO), Bijan Khezri vezetésével. A most megalakult Management Board tagjai Bijan Khezri mellett Alberti Petra (content), Fenyővári Szilvia (pénzügy és operatív irányítás) és Lencsés Dávid (Media Lab).
Bejelentették azt is, hogy a Marquard Group Hungary Lencsés Dávid vezetésével létrehozta a MediaLabet, amely a mesterséges intelligenciát helyezi a saját fejlesztésű megoldásai középpontjába, valamint segít ezeket beépíteni a Content Studio ügyfeleinek kiajánlott szolgáltatásokba.
Bővítik az e-kereskedelmi fókuszukat a kis- és közepes méretű vállalatok elérése, kiszolgálása érdekében, ezenkívül digitalizálják a Joy Hungary App segítségével a Joy-napokat. Önálló márkává alakítják a Vegyél Hazait, Magyarország egyik legnagyobb Facebook közösségét.
Közölték azt is, hogy az új brandek felépítése mellett elkötelezett a vezető médiamárkáik, az ÉVA, az InStyle/InStyle Men és a JOY további erősítésében.
Bijan Khezri így nyilatkozott az új vezetői testülettel és a többi változással kapcsolatban:
„Örömmel jelentem be ezeket a változásokat és közvetlen vezetői felelősséget vállalok a Marquard Group Hungary-ért. Az elmúlt két évben Petra, Szilvia és Dávid egyénileg és közösen is fontos szerepet játszottak abban, hogy megalapozzák a jövőbeli növekedést. Az alkotás, a kapcsolódás és megvalósítás hármas egysége volt a Marquard átalakításának vezérmotívuma. 1965 óta azon dolgozunk, hogy az egyedi tartalmakat helyezzük a vezető márkák és a megcélzott fogyasztók összekapcsolódásának középpontjába. Míg a hirdetés kulcsfontosságú médium volt a múltban, a tartalomalapú elkötelezettség egyre inkább meghatározza a jövőt. A JOY Hungary App és a Vegyél Hazait brand, nemcsak az ügyfélkörünket bővítik, hanem segítenek abban is, hogy újragondoljuk lehetőségeinket a monetizáció terén, amelyeket a teljes média portfolión belül, valamint a Content Studióban is ki kívánunk építeni.”

Alberti Petra így nyilatkozott:
„»Content is King« – mondják angolul és ez a mondás még soha nem volt ennyire érvényes. Azonban a tartalom csak annyira lehet hatékony, amennyire azt a mögötte álló üzleti modell lehetővé teszi. A reklámközpontú médiavilágból egy olyan világba lépünk át, ahol a tartalomfogyasztás sokkal közelebb áll ahhoz az üzleti tevékenységhez, amelyet támogatni hivatott. Büszke vagyok a csapatomra, erős márkaportfóliót építettünk fel, amely a bővülő ügyfélkört új üzleti modellekkel szolgálja ki.”
Fenyővári Szilvia hozzátette:
„Az elmúlt két évben szorosan együtt dolgoztam Bijannal a cég működésének racionalizálásban és az üzleti fókusz megtalálásában. Úgy érzem, most egy fontos ponthoz érkeztünk, hogy felszabadítsuk a portfóliónkban rejlő teljes potenciált. Izgatottan várom, hogy folytassam a munkát és a megkezdett változás élére álljak.”
Lencsés Dávid így nyilatkozott:
„Bijan erős elkötelezettsége a Marquard Group Hungary felé bennünket is inspirál. Izgatott vagyok, hogy a MediaLab segítségével hozzájárulhatok a folyamatos átalakuláshoz olyan innovatív megoldásokkal, amelyek megváltoztatják márkáink elérési és elköteleződési modelljeit.”
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Új kézbe került a magyar médiapiacon is érintett Marquard Media Group