A hírről a Kosárérték számolt be a Meta blogbejegyzése nyomán.
A Facebookot is tulajdonló cég leszögezte: ugyan az összes, vásárlással kapcsolatban elérhető és videós közvetítések lebonyolítását támogató szolgáltatása megszűnik, ez azonban csak a live shopping eseményektől való búcsút jelenti.
Maga a Facebook Live szolgáltatás továbbra is elérhető marad, tehát a változás csak az élő kereskedelmi eseményeket érinti majd. A termékek élő közvetítés alatti betaggelése, vagy a terméklista megjelenítése funkciók válnak elérhetetlenné.
A Kosárérték felidézte: a Live Shoppingot a Facebook két éve indította el, számos tesztet követően. Az eredeti cél a funkcióval az volt, hogy a tartalomkészítők és márkák interaktív formában, videós közvetítések formájában prezentálhassák a termékeiket. A szolgáltatás népszerűsége azonban elmaradt a várakozásoktól, így a Meta a jövőben az Instagramról már ismert Reels szolgáltatásába építi be a Live Shopping számos funkcióját.
Nem ez az első funkció idén, amitől búcsúzniuk kell a felhasználóknak: május végétől négy, lokalizációhoz kapcsolódó funkciót vezetett ki a Facebook, nem sokkal korábban pedig a podcastoknak is búcsút intettek.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!