Szellő István és Erős Antónia első bejelentkezése az RTL Híradó új stúdiójából

Tényekről kampányol az RTL Híradó

Mintha nem is annyira burkoltan az RTL-esek az RTL Híradó új kampányában a TV2 Tények című műsorának is beszólnának.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Új kampányt indított az RTL Híradó, amivel arra kívánja felhívni a figyelmet, milyen fontos a tájékozottság és hogy eközben a tájékoztatás felelőssége ma, az álhírek korában minden korábbinál nagyobb lett.

Az új kampányukat azután indítják, hogy az Oxfordi Egyetemen működő Reuters Intézet (Reuters Institute) nemrég megjelentette 2024-es digitálismédia-jelentését (Digital News Report), mely szerint Magyarországon ismét az RTL bizonyult a legmegbízhatóbb és leggyakrabban használt televíziós hírforrásnak. A kutatási eredmények szerint a magyarok 36 százaléka nézi hetente legalább egyszer a RTL Híradót. (Lásd a témáról a kutatás magyar fejezetéért felelős egyik CEU-s kutatóval készült interjúnkat ITT.)

A hirdetéssel ki akarták emelni azokat a sajtóetikai elveket, amelyek mentén 27 éve készül az RTL Híradó, és amelyek a televíziós vállalat szerint hitelessé és elismertté teszik a műsort nemcsak a nézők körében, hanem a médiapiacon is. Az egyik kreatív (kissé áthallásos) üzenete, hogy A TÉNYEK CSAK TRÜKKÖZÉS NÉLKÜL HITELESEK – mintha csak versenytársuknak szólnának be, ahol gyakoriak a hírhamisítások. Rá is játszanak a dologra azzal, hogy a TÉNYEK felirat megjelenése a TV2 Tények című műsorának logójára emlékezteti a nézőt. Ez a fajta beszólogatás egyébként nem idegen az RTL-től, hiszen már korábban is volt rá több példa a műsoraikban és interjúkban – lásd például ITT.

A másik hirdetés üzenete, hogy A HÍRADÓ CSAK KOZMETIKÁZÁS NÉLKÜL HITELES. A harmadik kreatívon az áll, hogy A HÍREK CSAK TORZÍTÁS NÉLKÜL HITELESEK.

A kreatívokat az RTL az Artifical Grouppal terveztette.

A TÉNYEK CSAK TRÜKKÖZÉS NÉLKÜL HITELESEK / RTL HÍRADÓ
A TÉNYEK CSAK TRÜKKÖZÉS NÉLKÜL HITELESEK / RTL HÍRADÓ

Alkotók listája:

Megbízói oldal: RTL Magyarország

Marketing-kommunikációs igazgató: Baráth Péter

Vállalati kommunikációs vezető: Kiss Kata

PR manager: Lukács Attila

Social media executive: Molnár Vivien

Brand team leader: Rényi Balázs

 

Ügynökség: Artificial Group

Kreatív igazgató: Horváth Gergő

Head of copy: Kovács Zsuzska

Creative grouphead: Gróf

Digital Art Director: Tóth Levente

Account director: Tóth A. Bence

Account manager: Kiss Dorottya

Kiderült, mikor lehet képernyőn a Sztárbox új évada az RTL-en

Alulmaradt a TV2, a júniust az M4 Sport, a félévet az RTL nyerte főműsoridőben 18-49-ben

Kamuvideót sugárzott az M1 Híradó Trump merénylőjével kapcsolatban

Helyreigazítást közölt a TV2 Tények honlapja az Amnesty-ről

Mit gondolnak a magyarok a médiáról? Interjú Bognár Évával, a CEU Demokrácia Intézetének kutatójával

Exkluzív: Bleyer-Simon Konrád a magyar média válságáról és jövőjéről

Donald Trump alelnökjelöltje több szálon is kötődik a média világához

Nem Istenes Bence lesz az RTL-re visszatérő Álarcos énekes műsorvezetője

Lilu a TV2-t bírálta és arról beszélt, semmi pénzért sem menne át

50%-kal drágul az RTL+ az UEFA Bajnokok Ligája miatt

Médiahatósági vizsgálat indul a TV2 Play ellen, tovább szól a Csaba Rádió

Orbán újra bíróság elé citálja a magyar média nagyjait

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Szellő István és Erős Antónia első bejelentkezése az RTL Híradó új stúdiójából, Kép: RTL Magyarország

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások