EP-listavezetői vita a köztévében

Az MTVA közel félmilliárd forintot költene sminkesre, fodrászra és stylistra

Az állami tévé éves szépészeti kerete egyre csak növekszik, a mostani eddig az abszolút rekord. Meghívásos eljárásban keresik a szerencsés szolgáltatót.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Minden eddiginél többet, összesen nettó 480 millió forintot költene sminkesre, fodrászra és stylistra a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) 12 hónap alatt – vette észre az Átlátszó. A lap emlékeztet, az MTVA 2024-es büdzséjének főösszegét 142 milliárd forintban határozta meg az Országgyűlés, bátran tervezhet tehát a közel félmilliárdos kiadással.

Meghívásos tender

A közmédia meghívásos eljárással keresi a szépségipari céget. Az ekr.gov.hu-ra feltöltött adatok szerint a keretszerződés 12 hónapra szól, és egy alkalommal további 1 évre meghosszabbítható. Ez idő alatt maximum nettó 480 millió értékben kerülhet sor megrendelésekre, az MTVA pedig a keretösszeg 70 százalékának lehívására vállal kötelezettséget.

A tender nyertesének nem csupán az MTVA munkatársainak képernyős megjelenéseiben kell segítenie, az ő dolguk lesz a vendégek sminkelése, illetve produkciós igény esetén a maszk készítése is. A felhívás szövege alapján legalább 140 fő rendszeres képernyős munkatárssal, napi szinten pedig 40 fő képernyős személlyel és 30-40 fő vendéggel kell számolni. A kiemelt eseményekhez (például a köztársasági elnök újévi beszédéhez) pedig mester szakembert kell majd biztosítani.

Az Átlátszó a régi partner újrázására számít

A lap úgy fogalmaz, meglepő lenne, ha nem a korábbi években megbízott Make-Up Team nevű cég lenne a tender befutója. A társaság 2016 óta kap megbízásokat a közmédiától, tavaly is ők nyertek. Ám míg 8 éve „csak” 90 milliót, addig 2023-ban már 450 milliót szánt az MTVA arra, hogy mindenki csinos legyen a képernyőn. A cégről a Media1 is többször írt már, itt olvashatók a róluk szóló cikkeink.

Közel félmilliárdért fésülik a közmédia munkatársait és műsorvendégeit 2023-ban

Visszaszólt Magyar Péter a sminkvádakra a fideszes médiának

Kiderült, mely médiumokban bíznak leginkább a magyarok – megjelent a Reuters Institute jelentése

Az Átlátszó beperli a közmédiát az eltitkolt kínai megállapodások miatt

Magyar Péter nyílt levelet írt az MTVA vezérigazgatójának

Pokoli rokonok címmel, Dobó Kata főszereplésével elindult az RTL új napi sorozatának forgatása

Titkolózik a Köztársasági Elnöki Hivatal

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: EP-listavezetői vita a köztévében, Képernyőfotó: M1

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások