fbpx

maszk

National Geograpihc címlap

Bolsevikozni kezdte az ifjú fideszes politikus a National Geographic című lapot

Kiss Norbert, a Fidelitas országos alelnöke meglehetősen indulatos kifejezésekkel kezdte el támadni a magazint azután, hogy annak szerkesztői címlapjukra a Pesti Hírlap ikonikussá vált fotóját választották, melyen egy egyetemista hallgató freeSZFE feliratú maszkban az egyetemi autonómia helyreállítását követelő molinó előtt látható.

A Bödör család

Reagált a TV2 a Bödörék forgatásán történteket leleplező felvételekkel kapcsolatban

Videóval és fotóval illusztrálva mutattuk meg, hogy a koronavírus miatti állítólagos szigorról szóló egy nappal korábbi sajtócikkek ellenére milyen lazaság uralkodott a TV2-n képernyőre kerülő Egyszer volt Budán Bödör Gáspár csütörtök esti forgatásán: nem viseltek maszkokat és kesztyűket, egyes stábtagok egymáshoz egészen közel álltak és cigaretta is előkerült. Ezzel kapcsolatban reagált kérdésünkre a TV2 sajtóosztálya, miután az IKO Műsorgyártó tiltása ellenére bemutattuk a felvételeket.

A TV2 Egyszer volt Budán Bödör Gáspár forgatása a mentőautónál 2020.04.16-án, Biatorbágyon a Tópark Lakóparkban

A koronavírus járvány ellenére sem maszk, sem kesztyű nem volt az Egyszer volt Budán Bödör Gáspár, a TV2 készülő új sorozatának forgatásakor a stábtagok zömén tegnap

A Media1 olyan fotókhoz és videókhoz jutott, amelyek alapján a Stohl András főszereplésével készülő új TV2-s sorozat, az Egyszer volt Budán Bödör Gáspár újraindított forgatási munkálatain a stáb nagy részén, köztük a rendezőn és az operatőrön sem maszk, sem kesztyű nem volt csütörtökön Biatorbágyon, miközben egészen közel álltak egymáshoz. Volt viszont, aki gumikesztyűben cigarettázott. Mutatjuk. Reagált a TV2 sajtóosztálya is a felvételekre.

Az IPM (Interpress magazin) ajánlata a koronavírus járvány alatt a maszkkal

Koronavírus: A maszkhiányt meglovagolva toboroz előfizetőket az egyik hazai kiadóvállalat a magazinjaira

A koronavírus-világjárvány miatti felfokozott hangulatot és a magyarországi maszkhiányt meglovagolva, nem szokványos módon próbálja népszerűsíteni a CHIP Magazint és az IPM-et a kiadója. A vállalat ügyvezetője nem tartja aggályosnak a dolgot, szerinte ez ajándék a lapelőfizetés mellé, pedig így jóval drágább előfizetni az újságra.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások