A 2002-ben indult, majd a rákövetkező években különösen népszerű, 2014-ben azonban a Facebook egyre jelentősebb térhódítására megszűnt magyar közösségi hálózat, az iWiW védjegye – a G7 cikke, illetve a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának (SZTNH) adatbázisa szerint – a kormánypárti Mediaworks (KESMA) birtokában vannak. Így a kormánypárti médiaholding jogosult az iWiW logó, illetve márkanév használatára.
A Nemzeti Együttműködés Rendszeréhez kapcsolódó, az Origót, a megyei lapokat, vagy például a HírTV-t is tulajdonló cég birtokában van az iWiW adatbázisa is, ami alátámaszt az is, hogy ezek a kapcsolati hálók és lakhelyadatok anonimizált formában az elmúlt években fontos szociológiai kutatások alapját képezték: egy kutatás honlapja szerint a Mediaworks 2021-ben hozzájárult, hogy az iWiW-adatbázis nyitva maradjon kutatók számára.
A Mediaworks előtt a védjegyek a New Wave Mediánál voltak, az viszont 2022-ben beolvadt a Mediaworksbe, ekkor került át hozzá a több évtizedes múltra visszatekintő magyar levelező, a Freemail is. Utóbbi rendszeren, az ingyenes levelezőn keresztül egyébként rendszeresen a fideszes médiabirodalom nemritkán propagandisztikus írásait népszerűsítik.
Rogánék 8 év alatt 1360 milliárd forintot költöttek a központosított állami kommunikációra
Novák Katalin lemondása nehéz helyzetbe hozta a fideszes médiát
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.