fbpx

ner

Michael Peters, az Euronews leköszönő vezérigazgatója.

Hiába kerül Orbán Viktor tanácsadójának fiához az Euronews, a hírcsatorna elnöke nem látja veszélyben a függetlenséget

Michael Peters, a hírcsatorna leköszönő vezérigazgatója, aki az igazgatóság elnöki székéből nem távozik, azt állítja: minden garanciája megvan a szerkesztőség függetlenségének azután is, hogy lezárul a tulajdonosváltás. Urbán Ágnes, a Mérték Médiaelemző Műhely alapítója ezt meglehetősen másképp látja.

Érkezik a Népszava egy postaládába

Ezentúl Fidesz-közeli cég viszi házhoz a Népszavát és a Blikket is

A Media1 hivatalosan is megerősített értesülése szerint miután az állami Magyar Posta megszünteti hírlapkézbesítési üzletágát, a Népszava és a Blikk kiadói csak úgy tudták megoldani lapjaik házhoz szállítását, hogy végül szerződést kötöttek a kormánypárti médiaholdinghoz, a Magyar Nemzetet és az Origót is tulajdonló KESMA-hoz tartozó Medialoggal a terjesztésről.

aNemzeti Tehetséggondozó Nonprofit Kft. honlapja

NER-kompatibilis médiamunkásokat nevelnek, akik hazudhatnak is

A Nemzeti Tehetséggondozó Nonprofit Kft. újságíródiákjai szerint tanáraik nem rejtették el a politikai hovatartozásukat a közpénzből létrehozott újságíróképzésen. „Az volt a mondás, hogy nincsen független újságírás, minden ideológiának van alárendelve, és ezzel semmilyen gond nincsen.” A nemzeti újságíróképzésben résztvevő diákoknak az volt a benyomásuk, hogy a közmédiának és a Mediaworks kiadványaiba keresnek utánpótlást.

Neokohn

NER-es beavatkozásra hivatkozva távozott a Neokohn főszerkesztője, de forrásunk szerint ő nevezte ki a NER-esnek jellemzett helyettesét

Seres László, a Neokohn hétfőn távozó főszerkesztője azt írta távozása indokaként, megsértették a főszerkesztői szuverenitását, mivel olyan személlyel kell együtt dolgoznia, akivel nem szeretne, és nem akar egy, a Nemzeti Együttműködési Rendszeréhez tartozó lap főszerkesztője lenni. A Media1 az ügyre rálátással bíró forrása némiképp eltérően írta le a lapnál történteket.

Bayer Zsolt a HírTV-ben

Bayer Zsolt: A kormány nem, a 444, a 24.hu és a HVG jól járt az Index-üggyel

A kormánypárti publicista az Azonnalinak adott interjúban azt mondta, büszke arra, hogy ezt a rendszert szolgálja, elmesélte, hogyan és miért cselezte ki a lakástörvényt, hogy ingatlanhoz juthasson a Budai Várban, de az Index körüli történésekről is elmondta a véleményét és szó esett a beszélgetésben Simicska Lajosról is.

Mészáros Lőrinc a HírTV Célpont című műsorában korábban

Tulajháború: Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti barátja gazdagodik ezután a PC World, a GameStar és a Computerworld hirdetési bevételeiből

Miközben a Project029 médiavállalat körül sokasodnak a jogi, bírósági eljárások egy tulajdonosi háborúval összefüggésben, a miniszterelnökkel közismerten baráti kapcsolatot ápoló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a Közmédia és a TV2 reklámfelületeit is értékesítő Atmedia kereskedőház felel ezután a mostanában egyre durvább fejleményeket megélő szaklapok hirdetési felületeinek értékesítéséért. Tanulságos történet következik arról, hogyan alakult így a PC World, a GameStar és a Computerworld, valamint a Puliwood sorsa.

Az Index nagy összeggel tartozik a Nemzeti Együttműködés Rendszerének

A Media1 információi szerint még most is 180 millió forinttal tartozik az Index tulajdonosa, a Magyar Fejlődésért Alapítvány a fele részben Vaszily Miklós, a NER-közeli médiavállalkozó tulajdonában lévő Indamediának. A tartozás még évekkel ezelőtt, azokban az időkben keletkezett, amikor Simicska Lajos, a miniszterelnök volt barátja a Spéder Zoltán kormányközeli vállalkozótól megvásárolt Indexet az alapítványba helyezte. Miután az egyébként eredetileg jóval magasabb tartozásnak a Media1 megtalálta a nyomait, felhívtuk Bodolai Lászlót, az alapítvány kuratóriumi elnökét.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */