Hat véleményvezér és a Megafon Központ hivatalos oldala közel 20 fizetett posztban, körülbelül 15 millió forintos összegben népszerűsíti a központ jövő évi kurzusait – derítette ki a Lakmusz. Úgy tűnik, hogy most már tényleg sok pénzt ér, hogy végre behozzanak valakit Deák Dániel és társai mellé: utoljára 2022 december elején volt hasonló összehangolt felhívás, de akkor még az idei összeg töredékét, körülbelül 610 ezer forintot költöttek a Megafonos csapatbővítés reklámozására, legalábbis a Facebook Hirdetéstárában ekkora összegnyi költés szerepelt.
Az egyenként minimum 175 ezer, maximum egymillió forinttal megtámogatott videókat más-más influenszer mondja fel, és a maguk nézőpontjából magyarázzák el, miért is van szükség „digitális szabadságharcosokra”, akik majd a kormány aktuális üzeneteit szajkózhatják, ha szükség van rájuk.
A tényellenőrző portál szerint a Megafon december elejétől egy hónapon át tartó kampánya során a hirdetések összesen 8-10 millió alkalommal jelentek meg a hírfolyamban, és mintegy 1,4 millió felhasználóhoz jutottak el.
A kampány a Meta belső mérése szerint leginkább a 25-34, valamint a 35-44 év közötti budapesti férfiakat érte el.
Tehát továbbra sem számít a pénz a Megafon körül, amiről bár következetesen tagadják, hogy közpénzről lenne szó, azt már bíróság is kimondta jogerős ítélettel, hogy megalapozottan lehet arra a következtetésre jutni, hogy került bele az is.
Szájbak@kilná olvasóját a kormánypárti Megafon csapatának tagja, akit még Bohár Dániel is felköszönt
Rejtélyes forrásokból jutott milliárdokhoz a Megafon nevű fideszes propagandaközpont
Másodfokon is pert nyert Farkasházy Tivadar a Fidesz-közeli médiaóriás ellen
Nyomozás indult a Megafon és a CÖF rejtélyes forrásokból származó milliárdjai miatt
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Fideszes politikussal bővült a Megafon propagandistáinak csapata