Míg tavalyelőtt közel 13,3 milliárd forintot termelt a médiacsoport, addig tavaly ezt 2 százalékkal növelve több mint 13,6 milliárdra rúgott.
Az eredmény kiugróan magas lett 2022-re a Central Médiacsoportnál: a 2021-es 1,6 millárd forint adózott nyereség után – ahogy előbb említettük: szinte azonos árbevétel mellett– másfélszeresére, 2,5 milliárd forintra nőtt, melyet szinte teljes egészében kivett osztalékként a tulajdonos.
A nyomtatott lapokat – köztük a Nők Lapját, a Best– és a Story-magazint – és online sajtótermékeket – 24.hu, Nosalty – is kiadó vállalat bevételei nagyjából egyenlő arányban oszlanak meg (némiképp a nyomtatott termékkör javára).
A Media1 folyamatosan beszámol a főbb médiavállalatok pénzügyi beszámolóiról, korábbi híreink a témával kapcsolatban ITT találhatók.
Bekerül a 24.hu és a Nők Lapja főszerkesztője a Central Médiacsoport döntéshozó testületébe
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.