
Egyesíti erejét az Ads Interactive és a Criteo
Az Ads Interactive Media Group lett a Criteo kiemelt partnere Magyarországon.
Az Ads Interactive Media Group lett a Criteo kiemelt partnere Magyarországon.
A magyar digitális médiapiacot érintő együttműködést jelentett be a Httpool by Aleph és a Meta, azaz a Facebook anyavállalata.
Többéves szerződést kötött az RTL Magyarország és műsorterjesztő partnere, a Vodafone Magyarország.
Az Atmedia végzi 2023 januárjától Magyarország egyik jelentős médiavállalata, a Marquard Group Hungary online reklámértékesítését.
Ennek keretében például az ATV műsorvezetői felbukkannak az Index portál egyes műsoraiban, de az Index és az ATV vezérigazgatójának a Media1 érdeklődésére adott válaszaiból az is kiderül, hogy az együttműködés várhatóan több más területre is kiterjed majd a két médiavállalat között.
Az Atmedia közleményben jelentette be, hogy az elmúlt hetekben elindult három új rádió, a Sport Rádió, a Base FM és a 103.9 A Rock (vagy hogy most említi: a Rock Rádió) reklámértékesítését is ő fogja ellátni.
Ezentúl az Atmedia értékesíti a 168 Óra internetes felületén és a Neokohn oldalán lévő hirdetési helyeket mint a Michaeli, Schwartz & Brit Media sales house partnere.
Papp Dániel vezérigazgató arról beszélt, hogy közös tévésorozatokat és filmeket is készítenének.
Az együttműködés számos európai országra kiterjed, de Magyarországra nem.
Az együttműködés tartalommegosztásra vonatkozik.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.