fbpx
kalapács józsef a csináljuk a fesztivált műsorban

A Duna nyerte a szilveszteri nézettségi versenyt

A Csináljuk a fesztivált! szilveszteri fordulója vitte a legtöbb 18-49 közötti nézőt a tévé elé.

A Duna Televízió lett a nézettségi verseny győztese a 2022-es esztendő utolsó napján. A Csináljuk a fesztivált! szilveszteri fordulója, amely a legnagyobb bulislágereket vonultatta fel a 18-49 éves korosztályban a legnépszerűbb televíziós tartalom lett – írja az MTI.

A Csináljuk a fesztivált! a 18-49 év közötti korosztályban 8,9 százalékos közönségarányt ért el, ez pedig Rókusfalvy Lili, a sorozat társműsorvezetője szerint azt jelenti, hogy  a show nézettsége a teljes népesség körében a kereskedelmi csatornák nézettségének kétszeresét produkálta.

Megújult zsűrivel indul a Csináljuk a fesztivált! új évada

A Csináljuk a fesztivált! második évada december 3. óta fut a Dunán összesen tíz szombat estén át tart, aminek a végén zenei korszakokat váltogatva megtalálják az ígéret szerint a „legnagyobb slágert”. A dalokat olyan magyar előadók prezentálják, mint Bangó Margit, Kovács Kati, Szulák Andrea, Zoltán Erika, Kállay-Saunders András, Poór Péter és Kalapács József.

A műsor egyébként jelenleg az elődöntőknél jár, a középdöntőbe hat-hat előadó jut be.

További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is.

Borító: Kalapács József a műsor szilveszteri adásában (Kalapács József / Facebook)
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások