A Duna Televízió lett a nézettségi verseny győztese a 2022-es esztendő utolsó napján. A Csináljuk a fesztivált! szilveszteri fordulója, amely a legnagyobb bulislágereket vonultatta fel a 18-49 éves korosztályban a legnépszerűbb televíziós tartalom lett – írja az MTI.
A Csináljuk a fesztivált! a 18-49 év közötti korosztályban 8,9 százalékos közönségarányt ért el, ez pedig Rókusfalvy Lili, a sorozat társműsorvezetője szerint azt jelenti, hogy a show nézettsége a teljes népesség körében a kereskedelmi csatornák nézettségének kétszeresét produkálta.
A Csináljuk a fesztivált! második évada december 3. óta fut a Dunán összesen tíz szombat estén át tart, aminek a végén zenei korszakokat váltogatva megtalálják az ígéret szerint a „legnagyobb slágert”. A dalokat olyan magyar előadók prezentálják, mint Bangó Margit, Kovács Kati, Szulák Andrea, Zoltán Erika, Kállay-Saunders András, Poór Péter és Kalapács József.
A műsor egyébként jelenleg az elődöntőknél jár, a középdöntőbe hat-hat előadó jut be.
További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is.