A partnerségnek köszönhetően a Httpool by Aleph értékesíti a Meta kínálatában szereplő összes terméket, alkalmazást, illetve szolgáltatást a hazai ügynökségek és hirdetők felé, derül ki a Media1.hu-nak küldött mai, csütörtöki közleményből.
Az üzleti együttműködés a Meta Authorized Sales Partner (ASP) program keretében valósult meg. Az ASP-programban résztvevő értékesítési partnerek a közösségi médiás technológiákat fejlesztő vállalat értékesítési csapatát támogatják világszerte, lokális stratégiai irányítással és a Meta termékcsaládjával kapcsolatos szakértelemmel ellátva a hirdetőket, valamint az ügynökségeket üzleti céljaik elérésében. Azt, hogy a hivatalos értékesítési partnerek a hirdetők és ügynökségek legmagasabb szintű üzleti igényeinek megfeleljenek, alapos kiválasztási és jóváhagyási folyamat biztosítja.
A Httpool anyavállalata, az Aleph már 2018 óta része az ASP-programnak, ezzel nemcsak a Meta növekedését, hanem az adott régió piacára vonatkozó helyi hirdetési ökoszisztémákat is támogatva. Ez segíti az ügynökségeket, a hirdetőket, illetve a kis- és középvállalkozásokat a digitális marketing céljaik, valamint sikereik elérésében. Az Aleph az utóbbi években kiemelkedő eredményeket ért el a digitális marketing területén, és helyi, elkötelezett csapatokkal tevékenykedik a világ számos országában, többek között Afrikában, Közép-Kelet-Európában, és az ázsiai, illetve a csendes- óceáni térségben – írják a csütörtökön eljuttatott közleményben.
Nagy potenciált lát a magyar piacban a Meta
„Nagy potenciált látunk a magyar piacban, így minden erőnkkel támogatjuk a helyi felhasználókat és vállalkozásokat” – mondta Katarzyna Paliwoda, a Meta CEE Emerging Markets igazgatója. „A Httpool by Aleph-en keresztül, valamint a megbízható lokális piaci ismereteikkel és szakértelmükkel még jobb támogatást tudunk nyújtani a helyi vállalkozásoknak és ügynökségeknek, segítve őket a növekedési lehetőségeik kiaknázásában. A Httpool by Aleph piaci jelenléte révén ráadásul a magyar hirdetők mostantól forintban is számlázhatnak” – tette hozzá az igazgató.
Fontos információ az is az ügynökségek és hirdetők számára, hogy a helyi értékesítési partner ingyenes hozzáférést biztosít nekik olyan továbbképzésekhez és tanfolyamokhoz mint például a Meta Blueprint, amely tanúsítvánnyal sales csapatok új és alapvető készségeket sajátíthatnak el a digitális hirdetések területén, növelve a befektetések értékét.
Timotej Gala, a Httpool by Aleph globális igazgatója így nyilatkozott a témában:
„A Httpool by Aleph magyarországi értékesítési partnerként lehetővé teszi a hirdetők számára a piacon belüli támogatást és tanácsadást. Büszkék vagyunk arra, hogy hozzáférést biztosítunk olyan tudásfejlesztő workshopokhoz és képzésekhez, amelyeknek köszönhetően a Meta platformjaival minden hirdetőnk növelheti üzleti tevékenységét.”
A híroldalak tartalmainak eltávolításával fenyegetőzik a Facebook
A Twitter után óriási elbocsátásba kezdett a Facebook anyacége is
További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is.