Negyed évszázad után távozik Vékási Andrea, a Central Médiacsoport portfolió-igazgatója a vállalattól – értesült a Media1.
Vékási 2023. január elsejétől adja át feladatait utódjainak. A Nők Lapja portfólióját Lipták Tímea, a Marie Claire portfóliót Pácsonyi Daniella viszi tovább, így ez utóbbi online és nyomtatott kiadványának lapigazgatói feladatai a jövőben ismét egy kézben összpontosulnak.

Fotó: Ladányi András / Media1
Végigjárta a ranglétrát
Vékási Andrea 1998 óta volt fontos szereplője a médiavállalatnak: huszonöt évvel ezelőtt marketingmenedzserként csatlakozott a lapkiadó vállalat elődjéhez, 2000-től pedig az ország egyik legismertebb írott médiumát, a Nők Lapját támogatta munkájával. 2002-től lapigazgatói feladatokat látott el a Meglepetés és Wellness magazinnál, majd 2004-től a Nők Lapja lapcsaládnál. 2011-től 2021-ig az ikonikus női magazin, a Nők Lapja főszerkesztői feladatait is ellátta. A Nők Lapjánál töltött idő alatt több termék fejlesztésében és elindításában is részt vett, az ő nevéhez fűződik többek közt a Nők Lapja Ezotéria, Nők Lapja Konyha, Nők Lapja Egészség és Nők Lapja Szépség termékek fejlesztése és bevezetése.
A mostanáig Vékási vezette Nők Lapja-portfólió idén már közel 20 darab különböző Nők Lapja márkázott nyomtatott sajtótermékből, egy digitális magazinból és különböző rendezvényekből áll.
Vékási a márkához köthető CSR-mozgalmak indításában is aktív szerepet vállalt: Ökomenikus Segélyszervezet- Kapaszkodó program, Stop-Abúzus kampány, Nők Lapja olvasás-kampány – 100 legjobb könyv, Hintalovon Alapítvány- Gyermekbarát Média és Reklám minősítés kidolgozása.
Vékási Andrea részt vett a Nők Lapja tavalyi megújításában, és jelentős szerepet játszott abban, hogy a magazin több mint hetven év után is vezető szerepet játszik a magyar lappiacon.
Frissítés 10:46
A Central Médiacsoport egy sajtóközleményben is megerősítette a távozást, illetve néhány plusz információt is közölt Vékásival kapcsolatban, és idézik Lpták Tímeát is.
„A kiadó nevében köszönöm Andrea professzionális és lojális munkáját. Vezetése alatt a Nők Lapja márka love brand-dé vált, így klasszikus női hetilapból úgy fejlődött a célcsoportot minden platformon elérő modern márkává, hogy a lap megtartotta szerethetőségét. A márkakiterjesztések folyamatos fejlesztésével elérte, hogy a niche női célcsoportokat a Nők Lapja márka ma már minden szegmensben megszólítja életmód tartalmakkal. Sok sikert kívánok Andreának karrierje új szakaszához” – idézi a közlemény Lipták Tímea magazinüzletág-igazgatót.


(Hírünket a közleményben lévő plusz információkkal kiegészítettük.)
Elindult a Refresher, a Central Médiacsoport fiatalokat célzó új portálja
További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is.