A Facebook történetében először éves összevetésben bevételcsökkenéséről adott hírt a Meta, ugyanis a közösségi oldalhoz az idei második negyedévben 1 százalékkal kevesebb pénz folyt be (28,8 milliárd dollár) a tavalyi év hasonló időszakához képest – számolt be a hvg.hu.
Ugyan ez még nem óriási esés, de a Meta nyeresége 6,6 milliárd volt a második negyedévben, 36 százalékos csökkenést mutatva.
A portál megjegyezte: a trendforduló mögött a TikTok erősödése állhat, mely mára a cég legnagyobb konkurensévé lépett elő. A bevételcsökkenéshez emellett hozzájárulhatott a világszerte érezhető gazdasági bizonytalanság is, amelynek következtében sok hirdető visszafoghatta a hirdetési költéseit a Facebookon.

Növekedett a felhasználói bázis
A friss adatokból kiderült: a Facebook aktív napi felhasználóinak száma 1,97 milliárd, 3 százalékos növekedést produkálva. A teljes Meta 4 százalékkal nőtt, naponta összesen 2,88 milliárd ember használja a Facebook, a Messenger, az Instagram, a WhatsApp alkalmazások valamelyikét.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!