A kereskedelmileg kiemelt 18-49-es korcsoport előző, 51. hétre vonatkozó top 50-es listájának élén a Reszkessetek betörők 2. – Elveszve New Yorkban áll, 24,2 százalékos közönségaránnyal és 399 ezer nézővel. Ezt nem sokkal lemaradva követi a vígjáték Szenteste vetített első része, mely 388 ezer nézőt érdekelt, 24,5 százalékos közönségaránnyal.
A harmadik helyet A Grincs foglalta el, szintén a TV2 műsorán, 258 ezer nézővel és 16,8 százalékos közönségaránnyal.
Az RTL Klub műsorai így kiszorultak a top 3-ból, a negyedik és ötödik helyet szerezte meg csatorna gasztrorealityje, A Konyhafőnök VIP egy-egy adása, 17,2 és 17,1 százalékos közönségaránnyal.
A hírműsorok viszonylatában a TV2 Tények című műsora végzett előrébb, a hatodik helyet szerezte meg a december 26-án sugárzott adás. Az RTL Híradó legjobban teljesítő, december 23-i adása a 16. helyre fért fel.
A top 50-es listára a kisebb csatornák közül csak a TV2 Média Csoport mozicsatornája, a Mozi+ fért fel a Deadpool második, december 25-én vetített részével.

A teljes lakosságra (4+) vonatkozó adatokat vizsgálva változatlanul a Reszkessetek betörők második részét láthatjuk az élen, 18,6 százalékos közönségaránnyal és 804 ezer nézővel. Ebben a korcsoportban a filmet a TV2 Tények című hírműsorának egy-egy adása követi a nézettségi listán, és csak a negyedik helyen következik a Reszkessetek betörők című vígjáték első része.
A teljes lakosságot vizsgálva az RTL Híradó legnézettebb adása a hetedik helyet foglalja el, mely 9 hellyel jobb a 18-49-es korcsoportban mért 16. helyhez képest. A kisebb csatornák műsorai közül egy sem került fel a top 50-es listára az 51. héten.

Heti átlagban összesítve is a TV2 nyerte a hetet főműsoridőben: a TV2 14,1, az RTL Klub 12,4 százalékos közönségarányt ért el átlagosan 18-49-ben.
Éves szinten az RTL Klub előnye behozhatatlan maradt a főműsoridőben
A TV2 szempontjából kedvezően alakuló 51. hét nézettségei eredményei ellenére az RTL Klub már idén őszre annyi főműsoridőt nyert meg, hogy az előnye behozhatatlanná vált. Mostanra az arány: az RTL Klub 262, a TV2 76, az M4 Sport 22 alkalmat nyert meg. Ez azt jelenti, hogy az RTL Klub 73, a TV2 21, az M4 Sport az esték 9 százalékát nyert meg a kereskedelmileg kiemelt korcsoportban.
További híreket talál a Media1-en!