fbpx
RTL Magyarország logó

Átszervezik az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatóságát

Három ismert szakember is csatlakozik az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatóságához Szabó Zoltán marketingkommunikációs igazgató csapatába, melynek működését átalakítják.

Három szakember is csatlakozott az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatóságához – derül ki a vállalat csütörtöki közleményéből.

Az új csatlakozók egyike Rényi Balázs, aki szeptember 1-jétől az újonnan kialakított marketing és kommunikációs stratéga pozícióba érkezik Szabó Zoltán marketingkommunikációs igazgató csapatába.

A kommunikációs és marketingszakemberekből álló csapat ezzel együtt szervezetileg is teljesen megújul.

Azt írják, az átalakítási folyamat célja, hogy az új szervezeti felépítés, illetve az abból következő változások hatékonyabban szolgálják az RTL Magyarország átalakuló és egyre digitálisabb márkáit.

Rényi mellett a vállalat marketing és kommunikációs igazgatóságához csatlakozott a közelmúltban Nikolits Dóra marketing és kommunikációs kampányvezetőként, míg Solymosi Eszter kommunikációs menedzserként csatlakozott az RTL Magyarországhoz.

Rényi Balázs nagy tapasztalattal rendelkező social media szakember. Tanulmányait többek között Amszterdamban végezte, ahol a közösségi média üzleti felhasználását kutatta. Pályafutását a Sport1 TV értékesítési menedzsereként kezdte 2004-ben, az elmúlt 11 évet pedig neves kreatív és médiaügynökségeknél töltötte. Előadóként számos konferencián vesz részt, a Budapesti Corvinus Egyetemen és a Budapesti Gazdasági Egyetemen órákat ad. Az RTL Magyarországhoz az Isobar Budapest Head of Content & Social Media pozíciójából érkezik. Marketing és kommunikációs stratégaként feladata többek között az RTL Magyarország csatornáin futó műsorokhoz és brandekhez tartozó kreatív kampányok stratégiájának a kialakítása, illetve aktívan részt fog venni az RTL Magyarország márkáinak újrapozicionálásában.

Rényi Balázs, RTL Magyarország
Rényi Balázs, RTL Magyarország

Nikolits Dóra többéves szakmai tapasztalattal rendelkezik a televíziós marketingkommunikáció területén. 2013 és 2016 között a VIASAT3 és VIASAT6 csatornák marketingkampányain dolgozott mint marketing executive, ezt követően a ViacomCBS senior marketing managereként a vállalat marketing projektjeit vezette a kelet-európai régióban. Többek között olyan kampányokért volt felelős, mint a számos kreatív díjat megnyert Comedy Central Heti Dörgés című műsorának bevezető integrált kampánya, vagy a Paramount Channel Filmek. Csodák. image-kampánya.

Nikolits Dóra, RTL Magyarország
Nikolits Dóra, RTL Magyarország

Solymosi Eszter több mint 15 éves televíziós tapasztalattal rendelkezik. Hosszú éveken át pr-menedzserként felelt a VIASAT3 és VIASAT6 csatornák teljes körű kommunikációjáért, a csatornák saját gyártású produkcióihoz és akvizíciós tartalmaihoz tartozó kommunikációs kampányok stratégiai tervezéséért és végrehajtásáért. Nevéhez fűződik többek között a Feleségek luxuskivitelben és az Észbontók több évadának, illetve a 200 első randi című sorozat 1. évadának kommunikációja.

Solymosi Eszter, RTL Magyarország
Solymosi Eszter, RTL Magyarország

„Az RTL Magyarország márkái nagy változások előtt állnak, amihez nemcsak meg kell erősítenünk a marketingterületet, de biztosítanunk kell, hogy az eddigieknél is jobban használjuk fel a jelenlegi erőforrásokat, és jusson elegendő figyelem a stratégiai tervezésre és a brand hosszútávú céljainak kialakítására is. Ezeknek a kihívásoknak igyekszünk megfelelni, amikor a lehető legjobb szakemberekkel bővítjük az RTL Magyarország már jelenleg is erős csapatát”

– mondta el Szabó Zoltán, az RTL Magyarország marketingkommunikációs igazgatója.

További hírek a Media1-en

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások