fbpx
A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata

Eladta a Central Médiacsoport az apróhirdetési portálját, a Startaprót

A portál új tulajdonosa és üzemeltetője a Russmedia Digital SRL.

Az eddigi tulajdonos, a Central Médiacsoport illetékese így indokolta az eladást:

„Kiadónk online üzletágának középpontjában a tartalmi fókuszú weboldalak működtetése és üzemeltetése áll. Mivel a Startapró alapvetően hirdetéseket tartalmazó oldal, így közvetlenül nem illeszkedik a kiadó stratégiájába. Mindemellett a Startapró piaca egyre inkább nemzetközi szereplők által dominált, akik kiélezett versenyszituációba kényszerítik az apróhirdetéssel foglalkozó termékeket, amely a vevő, Russmedia meglévő portfóliójában, annak régiós stratégiájához illeszkedve megfelelő helyet kap”

– nyilatkozta Bognár Bálint, a digitális üzletág igazgatója.

Az új tulajdonos, a Russmedia Digital SRL képviselője hozzátette:

„Az oldal nagyszerű kiegészítése a jelenlegi kínálatunknak”

– mondta Lucian Luncan, a cég ügyvezető igazgatója.

A felvásárlást a Russmedia Equity Partners támogatta:

„Elkötelezettek vagyunk a piactér / apróhirdetési üzletágaink növekedése mellett, mivel a digitalizáció előremenetele Közép- és Kelet-Európában töretlen. Folytatni szeretnénk a Startapro.hu bővítését és erősíteni pozíciónkat a magyar piacon”

– tette hozzá Hájer Ádám, a Russmedia Equity Partners befektetési menedzsere.

A Startapró több mint 20 éves múltra visszatekintő klasszikus apróhirdetési portál, amelyen magánszemélyek és cégek szolgáltatásokat, valamint fizikai termékeket kínálnak eladásra.

A Startapróval kapcsolatos korábbi írásaink itt érhetők el.

Borító: A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások