Az eddigi tulajdonos, a Central Médiacsoport illetékese így indokolta az eladást:
„Kiadónk online üzletágának középpontjában a tartalmi fókuszú weboldalak működtetése és üzemeltetése áll. Mivel a Startapró alapvetően hirdetéseket tartalmazó oldal, így közvetlenül nem illeszkedik a kiadó stratégiájába. Mindemellett a Startapró piaca egyre inkább nemzetközi szereplők által dominált, akik kiélezett versenyszituációba kényszerítik az apróhirdetéssel foglalkozó termékeket, amely a vevő, Russmedia meglévő portfóliójában, annak régiós stratégiájához illeszkedve megfelelő helyet kap”
– nyilatkozta Bognár Bálint, a digitális üzletág igazgatója.
Az új tulajdonos, a Russmedia Digital SRL képviselője hozzátette:
„Az oldal nagyszerű kiegészítése a jelenlegi kínálatunknak”
– mondta Lucian Luncan, a cég ügyvezető igazgatója.
A felvásárlást a Russmedia Equity Partners támogatta:
„Elkötelezettek vagyunk a piactér / apróhirdetési üzletágaink növekedése mellett, mivel a digitalizáció előremenetele Közép- és Kelet-Európában töretlen. Folytatni szeretnénk a Startapro.hu bővítését és erősíteni pozíciónkat a magyar piacon”
– tette hozzá Hájer Ádám, a Russmedia Equity Partners befektetési menedzsere.
A Startapró több mint 20 éves múltra visszatekintő klasszikus apróhirdetési portál, amelyen magánszemélyek és cégek szolgáltatásokat, valamint fizikai termékeket kínálnak eladásra.
A Startapróval kapcsolatos korábbi írásaink itt érhetők el.