A Central Médiacsoport péntek délelőtti közleménye szerint nemzetközi vizuális trendek inspirálták az új Best magazint, amely mától, július 9-től szebb papíron, új layouttal és megváltozott logóval jelenik meg.
A fiatalabb korosztály felé is nyitó prémiummagazin nemcsak külső megjelenésében, de tartalmában is átalakult, ugyanis a megszokott interjú- és riportanyagok mellett ezentúl a hazai sztárvilág kiemelkedő személyiségei lifestyle-tanácsokat is adnak az olvasónak. Az életviteli tapasztalatok a klasszikus női szolgáltatótémáktól egészen a lelki, párkapcsolati vagy éppen családi ügyekig színes palettát ölelnek fel.


A kiadó azt állítja a közleményében, hogy versenytársai közül a Best kínálja a leggazdagabb nemzetközi kitekintést: a legismertebb külföldi ikonokról – életmódjukat tekintve is – még több információt olvashatunk. Az új típusú tartalommal, termékinnovációval a magazin célja az, hogy intimebb kapcsolatba hozza közönségét a sztárvilág értékadó képviselőivel, és ezáltal egy exkluzív társasági klubban érezhesse magát az olvasó – fogalmaztak.
„A Central Médiacsoport stratégiájában kiemelt szerepük van a piacvezető sztármagazinjainknak, ezért mindig is jelentős erőforrást szántunk a Story és Best márkák folyamatos termékfejlesztésére. A Best megújításában szeretnénk közelebb hozni az olvasókat a sztárok valódi, belsőséges életéhez. A kiváló tartalom mellett ezt a különleges figyelmet szeretnénk biztosítani a hirdetőinknek is, hogy garantáljuk számukra a maximális ügyfélélményt céljaik megvalósításához”
– nyilatkozta Lipták Tímea magazinüzletág-igazgató.
Mint arról korábban már beszámoltunk, a Story és a Best magazinokat az idei évtől egy főszerkesztő irányítja. A Best megújításáról Takács Gabriella főszerkesztő így nyilatkozott:
„Azzal a szándékkal kezdtük el a Best megújítását, hogy még inkább elválasszuk a Story magazin tartalmi és képi világától, ugyanakkor az is fontos szempont volt, hogy továbbra is kizárólag a hazai és külföldi sztárvilág elismert alakjairól írjunk. Míg a Story alapvetően hírközpontú, addig a Best esetében valamilyen más specifikumot kerestünk”
Az új szerkesztőségi koncepciót egy fókuszcsoportos kutatáson tesztelte a kiadó.
„A megkérdezett olvasók kivétel nélkül arról beszéltek, hogy számukra mennyire fontos, hogy hasznos tanácsokat, tippeket kapjanak az általuk elismert hírességtől. Ezért indultunk el a Besttel az informálisabb lifestyle-irányba, amelyhez jól illeszkedik a letisztultabb, elegánsabb layout. A trendibb irányvonalat a sztárok is örömmel támogatták, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy Borbás Marcsi, Udvaros Dorottya és Rúzsa Magdi lesznek a megújult Best első ’címlaplányai’, míg Liptai Claudia saját jegyzetrovatot indít Claudia megmondja címmel”
– tette hozzá a főszerkesztő.
A „Sztárokban a legjobb!” szlogenű magazin tartalmilag és formailag is változik. A fiatalok körében népszerű közösségi médiás arcok is szerepet kapnak, és a különleges, egyedi fotótartalom is hangsúlyosabban lesz jelen ezután. A tervek szerint a Best bizonyos címlapfotói a sztármagazinok látványára eddig nem jellemző módon tartalmi és vizuális szempontból is rendhagyóak lesznek – írják a közleményben.
Egyébként a szintén centrálmédiás Nők Lapjánál is újra változás volt: jobb minőségű papírra álltak át a napokban.