fbpx
A Válasz Online cikke az Alapjogokért Központról

Válasz Online: Hazugságot terjeszt rólunk az Alapjogokért Központ

A Válasz Online nehezményezi, hogy egyik kolléganőjük, Élő Anita képmásával készített lejáratókampányt az Alapjogokért Központ. Élő Anitáról a kormányközeli szervezet egy évekkel ezelőtt, egy díjátadáson készült videóból vágott ki képet, melyet most a Fideszhez közelálló véleménymondó szervezet újracsomagolt, és a baloldalt koronavírus ellenességgel vádoló kampányához használt fel forrásmegjelölés nélkül.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A Válasz Online azt írja, hogy az Alapjogokért Központ egy olyan propagandát terjeszt, mellyel azt próbálja bizonyítani követőinek: Élő Anita nemcsak baloldali, de a baloldal „életellenes” kampányát szolgálja és a Válasz Online a „baloldal sajtója”. (A lap valójában a konzervatív Heti Válaszból jött létre annak bezárása után.)

A lap leszögezi:

„Az Alapjogokért Központ hazugságot terjeszt kolléganőnkről és a Válasz Online-ról. Szerkesztőségi tulajdonban álló, párt- és üzleti érdekektől 100 százalékig független lapunk nem baloldali, és nem »szolgálja« sem a kormánypártot, sem a baloldalt. (…) Olyan kollégákkal, mint Élő Anita, a honi egészségügyi újságírás legjobbjainak egyike, akinek három évtizedes, kiemelkedő újságírói teljesítményét politikai oldalaktól függetlenül, Lévai Anikótól a Karácsony Gergely vezette városházáig mindenhol elismerték már. Nem is szorul magyarázkodásra, amikor (párt)központok baloldalizzák, csupán az érdekesség kedvéért jelezzük tehát: Anita egy percet sem dolgozott baloldali lapnál. Tíz évet a Magyar Nemzetnél, 17-et a Heti Válasznál, az utóbbi 2 és felet (és reméljük, még nagyon sokat) pedig a Válasz Online-nál töltött, lapunk társalapítójaként.”

A lap szerint az Alapjogokért Központ által kiszerkesztett idézet egy tavaly novemberi cikkből származik, amely hitelesen írja le az akkori helyzetet. Amely azóta némileg változott, és egy akkor megírt cikk tartalma a mai helyzetben már másképp értelmezhető. Leszögezik, hogy a szerkesztőség mindig oltáspárti volt, és ma is az.

A Válasz Online jelezte, azért érezték úgy, hogy kivételesen reagálnak a történtekre, mert:

„Aki (…) rólunk hazudozik, az nem csupán szerkesztőségünk nyolc tagját teszi a célkeresztbe, hanem közösségünk egészét, annak minden tagját. Ezt az első ilyen látványos alkalommal kötelességünk tehát visszautasítani. De ebből tényleg nem csinálunk rendszert. A propaganda szint alatti iszapbirkózásában továbbra sem veszünk részt – foglalkozunk inkább a valósággal, ahogy eddig is tettük.”

Még több hír található a Media1-en!

Borító: a Válasz Online cikke az Alapjogokért Központról / képernyőkép

Szóljon hozzá!