fbpx

alapjogokért központ

Kárász Róbert, az ATV Start műsorvezetője 2019-ben

Kárász Róbert, az ATV műsorvezetője az első sorból figyelte Szijjártó Péter eligazítását a Fidesz-közeli véleményvezéreket pénzzel támogató Megafon Központ rendezvényén

Kárász emellett a 444 által megtalált felvétel szerint rákerült az Orbán Viktor hatalomban tartásáért tevékenykedő véleményvezéreket támogató, a közpénz-finanszírozott Alapjogokért Központtal összefonódva működő Megafon Központ csapatát bemutató közös csoportképre is. A műsorvezető kapcsán nem először merülnek fel vitatott dolgok, a csatorna azonban eddig elnéző volt ezek ügyében. A mostani esetben az ATV vezérigazgatója a Telexnek azt mondta, a történtek után elbeszélgetett a műsorvezetővel, hogy ilyen rendezvényt a továbbiakban ne látogasson, valamint kijelentette, hogy ha egy direkt pártrendezvény lett volna, akkor annak súlyosabb következménye is lett volna.

A Megafon Központ néhány támogatottja.

Pert nyert a Telex a Megafon ellen

A Megafon azt állította, nem igaz, hogy közpénzből működik és hogy nem független, ahogy azt a Telex állította, ezért helyreigazítást próbált kikövetelni a laptól.

A Megafon Központ néhány támogatottja.

Beperelte a Telexet a Megafon

A központ azt szeretné elérni, hogy a portál írja ki: nem közpénzből működik a Megafon.

A Válasz Online cikke az Alapjogokért Központról

Válasz Online: Hazugságot terjeszt rólunk az Alapjogokért Központ

A Válasz Online nehezményezi, hogy egyik kolléganőjük, Élő Anita képmásával készített lejáratókampányt az Alapjogokért Központ. Élő Anitáról a kormányközeli szervezet egy évekkel ezelőtt, egy díjátadáson készült videóból vágott ki képet, melyet most a Fideszhez közelálló véleménymondó szervezet újracsomagolt, és a baloldalt koronavírus ellenességgel vádoló kampányához használt fel forrásmegjelölés nélkül.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások