fbpx
Cápák között 2021

Új befektető érkezik a Cápák között új évadába

Az RTL Klub üzleti showjának harmadik évada február végén indul, és most a premier pontos időpontja mellett azt is elárulták, ki lesz az új Cápa.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Mint arról a Media1 már tegnap beszámolt, érkezik az Apatigris című sorozat második, és a Cápák között című üzleti showműsor harmadik évada az RTL Klubra. A csatorna és producer, Máté Krisztina ma, hétfőn nem sokkal ezelőtt egy online sajtótájékoztatón jelentett be új részleteket a Cápák között kapcsán.

Elárulták, hogy a befektetőkereső műsor új évada február 25-én, 22:10-kor indul az RTL Klubon. Elmondták azt is, hogy a már jól ismert show új Cápája Lakatos István, a 25 vállalkozást magába foglaló Bravogroup Holding ügyvezetője, aki társával közösen a cégcsoport többségi tulajdonosa is.

A Lakatos által vezetett cégcsoport egyike az ország 10 legnagyobb, 100 százalékban magyar magántulajdonban levő vállalkozásának, létszáma 800 fő, árbevétele 100 milliárd forint.

A Cápák között műsorvezetőjének személye nem változik: Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu tartja kezében a műsort.

Lakatos Istvánon kívül idén is Cápa lesz:

  • Tomán Szabina, a Toman életmódprogram megalkotója, a magyarországi Tomán Diet tulajdonosa, akinek 28 üzlete van Magyarországon, Romániában és Ausztriában, 13 ezer embernek segített már módszerével új életet kezdeni;
  • Balogh Levente, a Szentkirályi-Magyarország Kft. tulajdonos-elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója, nemzetközi márkaépítő;
  • Balogh Péter, az egyik legsikeresebb hazai startup alapítója, Magyarország legaktívabb angyal-befektetője, 2020-ban az Év befektetője-díj nyertese;
  • Moldován András, a szókimondó sertésmogul, aki évente 120 ezer disznót hizlal, több sikeres befektetése mellett a Jack’s Burger étteremlánc és az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő cég tulajdonosa.
Az RTL Klub Cápák között című realityjének idei Cápái
Az RTL Klub Cápák között című realityjének idei Cápái
Fotó: RTL Magyarország / Bielik István

A sajtótájékoztatón Máté Krisztina producer elmondta: a Cápák között eredetije, az angol Dragon’s Den 2005-ben indult hódító útjára, ma már több mint 40 országban látható. Az angol verzióban már több mint 220 cég kapott befektetést, összesen 200 millió font feletti értékben. Az üzleti showműsor összes külföldi évada közül az egyik legsikeresebb befektetés egy amerikai vállalkozó, mosolygó fej alakú, sárga színű mosogatószivacsa. Nem mindig lehet kikövetkeztetni, mi az, amibe végül befektetnek a Cápák, Amerikában a csúnya karácsonyi pulcsikat gyártó vállalkozásnak a befektetés utáni évben 125 millió dollár volt az árbevétele, de nagyon sikeres a kapucnis takaró, vagy az okostelefonhoz illeszthető alkoholszonda is.

Magyarországon az első évadban nagyjából 300 millió forintot költöttek a Cápák, a második évadban valamivel kevesebbet, de eddig összesen több mint félmilliárd forint értékben fektettek be. Ötletekben a hazai vállalkozók sem szenvednek hiányt, az előző évadokban debütált többek között a soha nem gyűrődő ing, a mindent elszívó szagelszívó vagy a pizzásdoboz, mely asztalként is funkcionál. Sikerrel mutatkozott be egy innovatív autómosó szolgáltatás, egy csomagolásmentes bolt, egy nemzetközi startup, mely fiatal programozók ruhakiegészítője, egyedi nyalókákat készítő páros és egy égboltról mintázott, exkluzív ajándéktárgy is.

Varró Szabolcs, az RTL Klub kreatív producere arról beszélt, hogy a műsor előkészítésének megkezdésekor nem tudhatták pontosan, hogyan hat majd a jelentkezési kedvre a járványhelyzet. Végül örömmel tapasztalták, hogy a vállalkozók – alkalmazkodva a megváltozott gazdasági helyzethez – új lehetőséget vettek észre a Cápák közöttben. Sokaknak ez az üzleti showműsor az egyetlen lehetőség lehet az életben maradásra, de előre le kell szögezni, hogy a Cápák sem tudnak mindenkit megmenteni. A kreatív producer szerint idén is drámai helyzetek várhatók, ugyanis a nézők láthatnak majd olyan vállalkozásokat, amelyek abszolút nyertesei a kialakult helyzetnek, és sajnos olyanokat is, akiknek valóban ez az utolsó lehetőségük, mielőtt végleg tönkremennének. Varró Szabolcs annyit előre elárult, hogy a Cápák idén még eltökéltebbek a befektetéseket illetően. De nem csak a koronavírus okozta járványhelyzetről szól a műsor, hiszen idén sem hagyja el a jó hangulat, a humor és a vidámság a szériát.

A Cápák között gyártója a Magyar Film- és Média Akadémia Kft. A műsor tavaly a Televíziós Újságírók Díja gála egyik díjazottja volt, reality kategóriában értek el első helyezést.

További hírek találhatók a Media1.hu-n!

Szóljon hozzá!