facebook

A nagy cégek bojkottja sem állította meg a Facebook növekedését

Ezúttal is hatalmas reklámbevételre tett szert a Facebook.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Annak ellenére, hogy még nyáron több mint 1000 cég bojkottot hirdetett a Facebook ellen a gyűlöletbeszéddel szembeni szemhunyásuk miatt, a bevételük végül túlszárnyalta az előzetes elképzeléseket.

Bár olyan nagy cégek is elzárkóztak a közösségi platformon való hirdetéstől mint a Starbucks vagy éppen a Coca-Cola, de ez sem tudta megállítani a Facebook bevételének növekedését: a harmadik negyedévben 21,2 milliárd dolláros bevételre tett szert a cég.

Az elemzők 12 százalékos emelkedésre számítottak, ehelyett eddig 22 százalékkal nőtt a reklámbevételük – írta meg a kreativ.hu a Techcrunch nyomán. Az egyre intenzívebb online vásárlás és az ünnepek előtt megjelenő hirdetések miatt az utolsó negyedévben még magasabb emelkedésre lehet számítani.

Borító: Facebook like jel. Fotó: sajtószoba
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!