
Perelné a Microsoftot Elon Musk, a Twitter tulajdonosa
A milliárdos nem fejtette ki pontosan, mire gondol.
A milliárdos nem fejtette ki pontosan, mire gondol.
Eldőlt, hogy mely cég felel majd a következő években a közmédiumok reklámidejének értékesítésért, és az is, hogy ki szállítja a gázt az állami médiavállalatnak és mennyiért.
György Zsombor arról beszélt egy csütörtöki interjúban, hogy már a kulturális fesztiválokra sem engedik be a lapjukat, mivel az egyik fesztiváltól több millió forint támogatást vont el korábban Kásler Miklós stábja, miután a Magyar Hang is jelen volt azon. Az interjúban szó esett még a „G-napról”, hogy árulónak tekintik őket a kormánypárti médiában, és arról is, hogy hogy áll az a per, amit ők indítottak, amiért az egyik újságírójukat pedofíliával vádolta meg egy kormánypárti lap.
Egyre többen használják a digitális szolgáltatókat (például Google, Facebook stb.), amelyek elszívják a bevételt az igazi tartalom-előállítók elől, hívja fel a figyelmet a Magyar Lapkiadók Egyesülete a sajtószabadság világnapján kiadott közleményében.
Közel 2,5 milliárd forintra növekedett az RTL Magyarország a magyar államtól származó éves reklámbevétele a nemrég lezárult évben – tudta meg a Media1.
Ezúttal is hatalmas reklámbevételre tett szert a Facebook.
A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.96.2023.04.04.1313
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.