szeptember 24, 2020

Zdenek Bakala

A 24.hu tulajdonosa és a Telex cseh támogatója közti üzleti kapcsolatról ír a kormánysajtó

A Kárpáti Márton egykori indexes főszerkesztő-helyettes tulajdonában lévő Telexnek több mint 72 millió forintnak megfelelő pénzösszeget felajánló cseh milliárdos, Zdeněk Bakala és Varga Zoltán, a 24.hu-t is működtető Central Médiacsoport tulajdonosa közötti kapcsolódásra utaló nyomról számolt be a Világgazdaság céges dokumentumokra hivatkozva. A Central tulajdonosa elismerte a kapcsolatot,de állítja, az évekkel ezelőtt lezárult.

RTL Magyarország logó

Közzétette az RTL Magyarország a 2019-es pénzügyi beszámolóját

Több mint egymilliárd forint adózás előtti nyereséggel zárta 2019-et az M-RTL Zrt. A tulajdonos RTL Group összes hazai érdekeltségét magába foglaló RTL Magyarország megduplázta profitját az előző üzleti évhez képest. A koronavírus gazdasági következményeként a 2020-as évük már közel sem tűnik ilyen pozitívnak az idei eddigi adatok alapján.

Karc FM

A Karc FM szegedi ingyenes frekvenciát, a Mozi+ bírságot kapott a héten

A Médiatanács ezenkívül módosította a filmek és műsorok besorolására vonatkozó klasszifikációs ajánlását, valamint úgy döntött, nem indít eljárást az Euronewsra vonatkozó panasz tárgyában. A magyar testület kezdeményezésére a román médiafelügyelet több mint félmillió forintnak megfelelő bírságot rótt ki a Mozi+ szolgáltatójára.