Fiatalember, kezében az Origóval az esőben

Vicces reklámfilmmel népszerűsíti megújult köntösét az Origo

Az Origo most megvalósult látványbeli megújításához kapcsolódóan elkészült reklámfilm szerint ha valaki még egy nagy esőben csatangolva is képes az Origót bújni a mobiltelefonján, és nem félti emiatt a mobiltelefonját sem, azt könnyen megjutalmazhatja az élet.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Hosszú idő után teljes dizájnváltáson esett át ma, kedden az Origo. A most kiélesített jelentős változtatások közül a leglátványosabb, hogy 20 százalékkal megnőtt az oldal szélessége, igazodva a mai korszerű képernyőméretekhez. Ezenkívül megváltozott a lap színvilága, és az oldalon mostantól kevesebb fajta betűtípust használnak.

A változásokat azzal indokolták, hogy ideje volt egy teljes modernizálásnak, mert az elmúlt 22 évben csak több apróbb dizájnt érintő átalakítás történt az Origónál. (Arra nem tértek ki – igaz, nem is dizájnbeli kérdés –, hogy a lap 6 évvel ezelőtt 180 fokos, azaz teljes irányváltáson esett át a tartalmát illetően, miután Sáling Gergő főszerkesztőt Vaszily Miklós akkori vezérigazgató a kormány egyik tagjáról közölt oknyomozó cikksorozat megjelenését követően elbocsátotta, az egykoron mértéktartó internetes lapból pedig nem sokkal később kormányközeli revolvermédium lett, mely törvényszéki adatok szerint 2018-ban és 2019-ben is a legtöbb sajtópert elvesztő magyarországi médiumként működött.)

Az Origo szerint a most bevezetett új külseje jobban segítheti a tartalmainak megtalálását. Változott a keresőjük működése is. Az Origo közlése szerint nincs viszont érdemi változás a tartalom terén: csak egészen minimális változást hajtottak végre a rovatok szintjén. A változásokat bejelentő Haraszi Tibor, a lap tech rovatának vezetője azt írta:

„Az Origo írói továbbra is a megszokott minőségben igyekeznek tudósítani Magyarország és a nagyvilág híreiről, újdonságairól a hét minden napján, a nap minden órájában.”

A laptól az elmúlt években megszokott minőséget keresők ellenőrizhetik, hogy a lap főoldalán ma is megtalálható az elmúlt években mindennapossá váló sorosgyörgyözés. Emellett garancia lehet, hogy a lap impresszuma szerint a főszerkesztő továbbra is Gábor László maradt.

A megújításhoz kapcsolódóan a lap főleg a fiatalok megszólítására hivatott influenszerkampányt indított a közösségi médiában #ujatmutatunk címke alatt és egy videós szpot is készült. Ez utóbbi, az új videós szpot különlegessége, hogy végre láthatjuk, hogyan ismerkedik manapság egy fiatal páros. Láthatjuk, amint egy esőben is a telefonját bámuló, esernyővel rendelkező fiatal férfi után megy egy ernyő nélkül érkező nő – aki ilyen időjárási viszontagságok ellenére is a telefonját nézi az esőben – majd egyre közelebb kerül egymáshoz.

Az Origo fiataljai mielőtt összeismerkednének
Az Origo fiataljai mielőtt összeismerkednének

A két fiatal azután kerül egymáshoz igazán közel, és kerül felszabadult mosoly az arcukra, hogy mindketten megmutatják egymásnak egy piros lámpánál ácsorogva, hogy a telefonjukon az Origót nyitották meg, a férfi pedig telefonján egy, a Huawei lehetséges teljes összeomlásáról szóló hírhez gördített az Origo egykori tulajdonosa, a Magyar Telekom mobilhálózatának segítségével.

Az Origo megújult
Az Origo megújult

Azzal kapcsolatban csak találgatni lehet, hogy a pártalálás efféle újszerű módja vajon az Origón megjelenő más témájú hírnél, illetve vajon más lapok esetében is működne-e a fiatalok között.

Az Origo újat mutatunk kampányának egy részlete
Az Origo újat mutatunk kampányának egy részlete – a képre kattintva a videó is megnézhető.

A videófilm ide kattintva nézhető meg.

Szóljon hozzá!