július 2, 2020

Hajdú Péter, a Media Vivantis Zrt. vezérigazgatója

Hajdú Péter az elsőrendű vádlott egy adócsalási ügyben a Magyar Hang szerint – a tévésnek Összezárva Hajdú Péterrel indulhat műsora

A Frizbi Entertainment Kft. volt tulajdonosát, a Mészáros Lőrinc feleségéhez tartozó Life TV és Ozone TV vezérigazgatóját a Magyar Hang értesülése szerint adócsalással vádolja az ügyészség egy korábbi ügy kapcsán. A Media1 telefonon utolérte a tévést, akitől azt is megkérdeztük, igaz-e, hogy Összezárva Hajdú Péterrel címmel tervez műsort a LifeTv-nél.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója

Nem vette fel az osztalékot Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa

Varga Zoltán üzletember, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Media1-nek határozottan cáfolta a sajtóban az osztalékával kapcsolatban korábban megjelent állítást, illetve a Media1-nek ma tájékoztatást adott arról, hogy mikorra állítják helyre a fizetéseket a vállalatánál, illetve mikortól térnek vissza a teljes munkaidőre a járvány után.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Ezt válaszolta a TV2 a Planet TV felvásárlása kapcsán

A sajtóosztályt arról az egyelőre nem hivatalos információról kérdeztük, hogy a kormányközeli TV2 Média Csoport tulajdonosa lett a győztes befutó a szlovén Planet TV nevű csatornáért folyó versenytárgyaláson. Mostanra megérkezett a Media1-hez a TV2 sajtóosztályának ezzel kapcsolatos válasza.

Az Index és az Indamedia irodájának helyet adó Budasquare irodaház homlokzata

A TV2 elnöke állítja, nem akar második Origót az Indexből

Vaszily Miklós azt is nyilatkozta, szeretné, ha az Index normális maradna. Szerinte a szerkesztőség hisztérikusan reagált az elmúlt napokban, és neki nincs baja az Index stábjával, inkább a stábnak van vele. Hozzátette: elkerülhetetlen az Index átalakítása, de a főszerkesztőt nem akarja leváltani és Bodolai Lászlót, az Index és a Magyar Fejlődésért Alapítvány elnökét sem szeretné visszahívni.

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

Újból megszólalt a Gazdasági Versenyhivatal az RTL Magyarországra kirótt 20 milliós bírság és a megtorpedózott RTL-Central tulajdonszerzés kapcsán

Többek között az állítja a Versenyhivatal a Media1-nek, nem igaz, hogy a GVH hiúsította meg annak idején, hogy az RTL Magyarország megvásárolja a Central Digitális Média Kft. 30 százalékát, hanem kényszerhelyzetbe hozta a hivatalt a Médiatanács ezzel kapcsolatos állásfoglalása. Állítják továbbá, épp azért kértek be nemrég adatokat az RTL-től, mert a megvásárolni kívánt Central Digitális Média Kft. időközben már beolvadt a Central Médiacsoportba.