A koronavírus terjedésének lassítása miatt rendkívül fontos, hogy tartsuk egymástól a távolságot. Az ATV Csoport ennek a célnak az elősegítése érdekében, a nemzetközi trendet követve határozott úgy, hogy átalakítja az ATV és az ATV Spirit csatornák logóját a járvány idejére oly módon, hogy a csatornák betűit egymástól széthúzta.
A televízió a logóváltásról kiadott közleményében minden nézőjétől azt kéri, hogy tartsa a két méteres távolságot egymástól, és aki megteheti, maradjon otthon.
Az ATV a logó átalakításával is szeretné továbbá kifejezni köszönetét az egészségügyben, az oktatásban, a kereskedelemben és a rendvédelemben dolgozók és az újságíró kollégák áldozatos munkájáért.
Az ATV új logója fent, az ATV Spirit logója pedig itt látható.

A piac más szereplői is reagáltak a járványra. Az RTL Magyarország csatornáin és az AMC Networks csatornái is elindítottak pár napja egy kezdeményezést. Ők a #maradjotthon feliratot szerepeltetik a tévéképernyőn, illetve az RTL-csatornák az #együttsikerül üzenettel is biztatják az embereket.
Tegnap a nyomtatott sajtó közül számos szereplő (a Lokáltól a Népszaván és a Blikken át a Magyar Hangig) és az internetes médiumok közül is többen (például a 24.hu, Index, a hvg.hu) összefogtak, hogy az embereket az otthonmaradásra bírják. (A kezdeményezéshez a Media1 is csatlakozott.) Ezenkívül több rádió a járvány lassítása érdekében, Mindenhol jó, de a legjobb most otthon szlogennel kampányol.
További hírek olvashatók a Media1-en!