rádió keverőpult

Mindenhol jó, de most a legjobb otthon – Ismert rádiósok kampányolnak az otthonmaradásért a koronavírus-járvány miatt

A Rádió 1, a Retro Rádió és a Best FM műsorvezetői videóüzenetben is arra kérik hallgatóikat, hogy csatlakozzanak a „Mindenhol jó, de most a legjobb otthon” elnevezésű rádiós kezdeményezéshez.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A rádiók folyamatosan sugározzák az otthon maradásra buzdító és koronavírusról tájékoztató szpotokat és híreket, a műsorvezetők pedig a lakásukból vezetnek műsort. A kampányhoz ismert előadók, énekesek, színészek és hallgatók csatlakoznak folyamatosan.

A Rádió 1, a Retro Rádió és a Best FM által életre hívott rádiókampányhoz a műsorvezetőkön és a lemezlovasokon kívül a legnagyobb hazai sztárok és hallgatók sora csatlakozik folyamatosan.

Sebestyén Balázsék és a Rádió 1 teljes stábja már jó ideje otthonról vezet műsort, és a „Mindenhol jó, de most a legjobb otthon” szlogennel az otthon maradásra buzdítják a hallgatókat is. Emellett a Rádió 1 közösségi oldalán is láthatóak azok a videók, amelyekben népszerű előadók, Marsalkó Dávid a Halott Pénzből, Király Viktor vagy éppen a New Level Empire frontembere, Zola mellett a lemezlovasok is elmondják gondolataikat arról, miért fontos ma, hogy aki teheti, maradjon otthon.

A Retro Rádió műsorvezetői szintén ezért kampányolnak. B. Tóth László, Dévényi Tibor és Várkonyi Attila is az otthonában készült videóval buzdítja a hallgatókat arra, hogy kövessék példájukat. A kezdeményezéshez folyamatosan csatlakoznak olyan sztárok is, mint Csepregi Éva, Zalatnay Sarolta, Korda György és Balázs Klári, Balázs Fecó, az Apostol együttes, akik szintén lakásukban készített kisfilmekkel kampányolnak.

A „Mindenhol jó, de most a legjobb otthon” üzenetet közvetítik a Retro Rádión keresztül a hallgatók felé többek között olyan népszerű színészek is mint Bodrogi Gyula, Gálvölgyi János vagy éppen Kern András.

A Best FM műsorvezetői is otthonaikból vezetnek műsort, és erre buzdítanak mindenkit.

Korábban már beszámoltunk arról, hogy a nyomtatott és a digitális médiumok egységbe kovácsolódva és egyes televíziós csatornák milyen módon próbálják az otthonmaradásra rávenni a lakosságot, hogy ezzel lassítsák a világjárvány magyarországi elterjedését.

További hírek olvashatók a Media1-en!

Borító: 123rf
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!