Az RTL Klub Cápák Között c. műsorának cápái

Már toborozza a Cápák Között játékosait az RTL Klub

Hamarosan érkezik a hazánkban idén debütált nagy sikerű üzleti műsor következő évada, ahol vállalkozási ötletekhez lehet milliókat szerezni befektetőktől.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Idén volt először képernyőn az RTL Klubon a Máté Krisztina cége által gyártott Cápák Között című startup műsor, ahol a résztvevő játékosok üzleti ötleteikre kaphatnak milliós befektetéseket azoktól az üzletemberektől, akik vállalták, hogy a saját pénzüket kockára teszik egy sikeres, megtérülő befektetés reményében. A műsor első évada február 18-tól 9 héten át, április 22-ig volt képernyőn, műsorvezetője Lilu volt.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese néhány hete a Big Picture televíziós konferencián Budapesten már említést tett róla, hogy a jövő évben visszahozza az RTL Klub a „Cápákat”, most pedig a legújabb fejlemény már az, hogy a kereskedelmi csatornán a Media1 már találkozott is az első promókkal, amelyekkel játékosokat toboroznak a műsorba. A toborzóvideók az RTL Klub honlapján is megjelentek.

A videókban egyébként szinte az összes idei „Cápa” (befektető) szerepel, akik az első évadban is láthatók voltak. Balogh Levente (Szentkirályi Ásványvíz), Balogh Péter (az NNG/iGO társalapítója, illetve az angyalbefektető csapat, a Baconsult Kft. ügyvezetője), Fehér Gyula (a Ustream alapítója), és Moldován András (a Mangal Ilona Sertéshízlalda Kft. tulajdonosa és igazgatója, egyben a Jack’s Burger étteremlánc és egy szoftverfejlesztő cég, az Animalsoft Kft. tulajdonosa.) keresik a leendő befektetési célpontjaikat a videókban, érdekes viszont, hogy az első évad egyetlen női befektetője, Apró Anna nem szerepel a videókban. (Frissítés: Az RTL azonban időközben jelezte, hogy Apró Anna is tagja lesz a Cápák csapatának.)

A Cápák Között a magyarországi változatot megelőzően már 38 országban futott. A műsor eredeti változata Japánban indult. Mielőtt a Cápák Között hazai adaptációja képernyőre került volna, Máté Krisztina, a műsor producere azt nyilatkozta, hogy a műsor a briteknél már a 16. évadánál tart, hála a BBC-nek, és már 160 ötlet kapott befektetést a műsor segítségével. A magyar terveket illetően akkor azt mondták, egyelőre megnézik az első évad sikerét, attól függ a folytatás.

Az RTL Klub egyébként egy másik műsorába, az X-Faktor tehetségkutató jövő évi, 10. évadába is megkezdte nemrég a szereplők toborzását .

A Cápák Között című műsorba IDE KATTINTVA lehet jelentkezni.

Borító: Az RTL Klub Cápák Között c. műsorának cápái a 2019-es, első évadban.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Pesti Hírlap 0. szám

Szerdán megjelenik a Pesti Hírlap

A Media1 információi szerint Budapest hétfőn mégis megadta a rikkancsos terjesztéshez szükséges engedélyt Kerényiéknek, igaz, egyelőre csak egyszeri engedélyről van szó.

Jonny Round, The Sound Agency ügyvezető előad a Brandfestival konferencián Budapesten

Így segíthet vagy árthat a hang egy márkának

Jonny Round, a The Sound Agency igazgatója is előadást tartott a nemrégiben Budapesten megrendezett Brandfestival konferencián. A Sound Businessről, vagyis arról beszélt, hogyan segítheti az értékesítést, illetve a márkázást a hangok megfelelő használata, illetve hogyan üthet vissza, ha valaki nem körültekintő.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!