Zalai Ágnes, a Central Médiacsoport távozó innovációs igazgatója, az Uniomedia digitális stratégiai igazgatója

Zalai Ágnes az Uniomediánál lett igazgató

A Central Médiacsoport korábbi innovációs igazgatója október elsejétől igazolt a céghez.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Október elsejétől az Uniomedia digitális stratégiai igazgatója lett Zalai Ágnes, a Centrál Médiacsoport korábbi innovációs igazgatója.

Az Uniomedia kedden közölte a személyi hírt.

„Az adat alapú kommunikáció egyre több ügyfelünknél lett része a napi munkájának, fontos, hogy ehhez csapatot, workflow-t, de különösen szellemiséget és gondolkodást fejlesszünk. Ágnesnek ebben oroszlánrész jut a közeljövőben” – áll a vállalat a Media1 számára eljuttatott közleményében.

Arról, hogy Zalai távozik a Central Médiacsoport menedzsmentjéből, a Media1 elsőként számolt be szeptember elején. Zalai akkor azt közölte a Media1 érdeklődésére, hogy saját döntése alapján döntött a két Centralnál töltött év után úgy, hogy október elsején távozik a cégcsoporttól, mivel egy új, akkor még meg nem nevezett munkahelyen fog dolgozni.

Zalai Ágnes szeptemberben elmondta azt is: kapcsolata nem szakad meg a Central Médiacsoporttal teljesen, hiszen Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatójának tanácsadójaként iparági érdekegyeztető és szakmai fórumokon továbbra is ellátja majd a Central Médiacsoport képviseletét. A Central Médiacsoport innovációs feladatait a jövőben Zulik Ákos üzletfejlesztési munkatárs és Müller Attila innovációs projektmenedzser viszik tovább együttműködve az érintett szervezeti egységekkel.

Zalai Ágnes alapítója volt a Nosalty gasztroportálnak, és 2017-ig vezérigazgatóként igazgatta a céget. A Nosalty-t ekkor felvásárolta a Central Médiacsoport, Zalai Ágnes 2017 szeptembertől pedig a 24.hu-t, a Startlapot, az NLC-t, a vezess.hu-t, és több más digitális terméket, illetve az ügylet révén a nosalty.hu-t is portfóliójában tudó Centrálnál kezdett dolgozni, ahol a szakember eleinte digitális stratégiai tanácsadó volt, majd 2018 januárjától (Dunai András újmédiadivízió-igazgató távozását követően) a digitális üzletágat igazgatta. 2018 májusában újra változott Zalai pozíciója: ekkor jelentették be, hogy a pozícióját átadja Bognár Bálintnak, Zalai Pedig a jövőben (Mészáros Kinga nem sokkal korábban kinevezett vezérigazgató felkérésére) a Central Médiacsoport cégcsoport szintű digitális stratégiájának kidolgozására fókuszál.

Borító: Zalai Ágnes, a Central Médiacsoport távozó innovációs igazgatója, az Uniomedia új digitális stratégiai igazgatója

NKM Energia, vállalkozása energiája

Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére. Ezzel a Társaság a teljes hazai energiafelhasználás 45%-át is meghaladó mértékben látja el partnereit mind az üzleti ügyfelek, mind a lakosság körében, Magyarország teljes területén. (x)

Tovább a részletekért »

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti