fbpx
Zalai Ágnes, a Central Médiacsoport távozó innovációs igazgatója, az Uniomedia digitális stratégiai igazgatója

Zalai Ágnes az Uniomediánál lett igazgató

A Central Médiacsoport korábbi innovációs igazgatója október elsejétől igazolt a céghez.

Október elsejétől az Uniomedia digitális stratégiai igazgatója lett Zalai Ágnes, a Centrál Médiacsoport korábbi innovációs igazgatója.

Az Uniomedia kedden közölte a személyi hírt.

„Az adat alapú kommunikáció egyre több ügyfelünknél lett része a napi munkájának, fontos, hogy ehhez csapatot, workflow-t, de különösen szellemiséget és gondolkodást fejlesszünk. Ágnesnek ebben oroszlánrész jut a közeljövőben” – áll a vállalat a Media1 számára eljuttatott közleményében.

Arról, hogy Zalai távozik a Central Médiacsoport menedzsmentjéből, a Media1 elsőként számolt be szeptember elején. Zalai akkor azt közölte a Media1 érdeklődésére, hogy saját döntése alapján döntött a két Centralnál töltött év után úgy, hogy október elsején távozik a cégcsoporttól, mivel egy új, akkor még meg nem nevezett munkahelyen fog dolgozni.

Zalai Ágnes szeptemberben elmondta azt is: kapcsolata nem szakad meg a Central Médiacsoporttal teljesen, hiszen Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatójának tanácsadójaként iparági érdekegyeztető és szakmai fórumokon továbbra is ellátja majd a Central Médiacsoport képviseletét. A Central Médiacsoport innovációs feladatait a jövőben Zulik Ákos üzletfejlesztési munkatárs és Müller Attila innovációs projektmenedzser viszik tovább együttműködve az érintett szervezeti egységekkel.

Zalai Ágnes alapítója volt a Nosalty gasztroportálnak, és 2017-ig vezérigazgatóként igazgatta a céget. A Nosalty-t ekkor felvásárolta a Central Médiacsoport, Zalai Ágnes 2017 szeptembertől pedig a 24.hu-t, a Startlapot, az NLC-t, a vezess.hu-t, és több más digitális terméket, illetve az ügylet révén a nosalty.hu-t is portfóliójában tudó Centrálnál kezdett dolgozni, ahol a szakember eleinte digitális stratégiai tanácsadó volt, majd 2018 januárjától (Dunai András újmédiadivízió-igazgató távozását követően) a digitális üzletágat igazgatta. 2018 májusában újra változott Zalai pozíciója: ekkor jelentették be, hogy a pozícióját átadja Bognár Bálintnak, Zalai Pedig a jövőben (Mészáros Kinga nem sokkal korábban kinevezett vezérigazgató felkérésére) a Central Médiacsoport cégcsoport szintű digitális stratégiájának kidolgozására fókuszál.

Borító: Zalai Ágnes, a Central Médiacsoport távozó innovációs igazgatója, az Uniomedia új digitális stratégiai igazgatója
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások