A Z-generáció (azaz az 1996 és 2007 között születettek) témáival foglalkozó médiafelületet indított a jelenleg 16 éves Trunk Tamás, illetve az édesapja, az idősebb Trunk Tamás által jegyzett Tető-Plusz Kft.
Az új médiafelület neve CorporationZ lett, kiélesítését pénteken közleménnyel jelentették be egy pr-ügynökség segítségével.
A CorporationZ oldal célja, hogy a fiatal generációt érintő trendeket, inspirátorokat, márkákat, illetve példaképeket mutasson be. Külföldi és hazai példaképekről is szól az oldal.
Az oldal hírportálként is működik majd, ahol olyan hírek jelennek meg, amelyek a fiatal, legfőképpen a Z-generáció számára érdekesek lehetnek, a nyelvezete is az ő világukat tükrözi.
Ilyen rovatok találhatók a Dablty-ként is ismert z-generációs fiatal oldalán:
- ART
- BRANDZ
- BUZZ
- INFLUENCER
- INSPIRÁTOROK
- KAMPÁNY
- KREÁTOROK
- STYLE
- Y VÉLEMÉNY
- Z VÉLEMÉNY
A Corporation Z egyébként a Converse márka segítségével kezdte meg működését, amiről óhatatlanul is értesül a látogató egy felugró ablakban. A cipős céggel közösen rögtön hirdettek egy nyereményjátékot is, ahol lábbelit nyerhetnek a látogatók.
Az oldal szerkesztője egy bizonyos Bíró Mátyás. Az oldal tulajdonosaként feltűntetett, mostanáig inkább az építőiparban tevékenykedő Tető-Plusz Kft. egyébként az Opten szerint tavaly 754 millió nettó értékesítési árbevételt ért el. A kft. 1990 óta működik, a vállalkozás tetőszigeteléssel foglalkozik.
Az új médiafelületet, a CorporationZ-t alapító fiatal Trunk Tamás édesanyja, Trunkné Jánosy Zsuzsanna egyébként szintén ismert médiatulajdonosként, nemrég a Brandtrend nevű honlap körüli nyilatkozat- és jogi háború kapcsán írtunk róla.