Auchan

Távozik az Auchan kommunikációs igazgatója

Gál Judit 7 évet töltött az áruházláncnál, ahol szóvivői feladatokat is ellátott.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Utolsó munkanapját töltötte az Auchan kötelékében Gál Judit, az áruházlánc kommunikációs igazgatója, értesült a Media1 a szakember LinkedIn-profilja alapján.

Gál Judit a közösségi oldalon azzal búcsúzott, hogy 7 éves periódus zárul le az életében, hiszen ennyi idő telt el azóta, hogy 2012-ben menedzserként kezdett a cégnél.

Gál Judit két évvel később, 2014 szeptemberében lett a vállalat kommunikációs igazgatója. Az Auchan az egyik legkedveltebb és legismertebb kereskedelmi márkává fejlődött az elmúlt években, idézte fel a távozó kommunikációs igazgató, aki szóvivői feladatokat is ellátott, így gyakran nyilatkozott a médiában az Auchan nevében.

Gál Judit, az Auchan távozó kommunikációs igazgatója és szóvivője
Gál Judit, az Auchan távozó kommunikációs igazgatója és szóvivője

A szakember az Auchan előtt a Hill+Knowltonnál, azt megelőzően pedig az MMD-nél dolgozott accountként. Gál Judit kapta 2015-ben a Szavak embere díjat a 11. Szóvivő bálon.

További karrierhíreket találnak olvasóink a Karrier rovatban, ahol épp most számoltunk be arról is, hogy távozik a Kantar Media kommunikációs vezetője.

Szóljon hozzá!

Köves Slomó rabbi

Köves Slomóék is érdeklődtek a Hatoscsatorna megvásárlása iránt, de az eddigi tulajdonos az ATV-vel és több más szereplővel is tárgyalt

Paor Lilla, a Hatoscsatorna tulajdonosa és főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, balról, jobbról és középről is vannak érdeklődőik, és ezek száma az elmúlt napokban tovább nőtt. Szavai szerint a leendő tulajdonos kilétéről egy hónapon belül döntenek, de más forrásból úgy hallottuk, hogy a kormánnyal jó kapcsolatokat ápoló Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség rabbijának környezetében úgy gondolják, övék lesz a csatorna.

tévé, távkapcsoló, tv

Soron kívüli vizsgálatot indít a műsorszolgáltatás és a műsorterjesztés piacán a Gazdasági Versenyhivatal

A GVH-hoz beérkezett jelzések szerint a televíziós műsorszolgáltatók a jelentősebb méretű műsorterjesztő vállalkozások számára kedvezőbb díjak mellett nyújtják szolgáltatásaikat, mint a kisebb műsorterjesztőknek. Így a hatóság szerint a kisebb műsorterjesztők hátrányos helyzetbe kerülnek a nagy kábeles és műholdas szolgáltatókhoz képest, vagyis torzulhat a műsorterjesztési piac. Korábban a kis- és közepes hazai hírközlési szolgáltatók Orbán Viktornak is írtak levelet a problémáról.