Till Attila / Tilla és Majka meztelenkedése a Bezár a bazár jelenetében

Eljárás indul a TV2 ellen Tilláék meztelenkedése miatt, az Origo-reklámot viszont rendben találta a Médiatanács

Állampolgárok kifogásolták a Bezár a Bazár című műsor előzetesének meztelenkedését és azt is, hogy rövid Origo-reklámokkal „próbálták mosni” a TV2 nézőinek fejét.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Állampolgári bejelentések nyomán eljárást indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a TV2 Bezár a bazár! című műsorának előzetese kapcsán – közölte az NMHH csütörtökön.

A TV2 egy pucérkodós szpotban népszerűsítette az új műsorát, ez pedig többek számára megbotránkozást okozott.

Az előzetesben Tilla és Majka televíziós médiaszemélyiségek voltak láthatók anyaszült meztelenül. A játék műsorvezetői a szaunából rohantak, hogy kijussanak a záródó ajtón, ám a nagy sietségben még az altestükre tekert törülközőt is elhagyták.

Mivel ekkor Tilla nemi szerve is látszódott volna, ezért az altest ezen részét a jelenetek rögzítése után némiképp el kellett homályosítani, ki kellett pixelezni. Ez a fotó azonban így elég sokat sejtetni enged, amit a TV2 hivatalos Instagramján látottakból rögzítettük korábban egy másik, RTL-es puckérkodás kapcsán írott cikkünk kapcsán. (Az RTL Klub Szenzációs Négyes című műsorának első adásának törülközős jelenete miatt már bírságolt az NMHH.)

Az eljárás megindítása egyelőre még nem jelenti azt, hogy a TV2 biztosan bírságot kap: az eljárás megindításával a TV2 most lehetőséget kap, hogy védekezését a történtek miatt előadja. Az NMHH Médiatanács ezután hozza meg végül a döntését.

Till Attila / Tilla és Majka meztelenkedése a Bezár a bazár jelenetében. Fotó: Media1 / Instagram
Till Attila / Tilla és Majka meztelenkedése a Bezár a bazár jelenetében. Fotó: Media1 / TV2 Instagram

Nem mosott agyat a TV2-n az Origo rövid időtartamú reklámja

Az NMHH egyébként a Médiatanács e heti ülése kapcsán közölte azt is, hogy nem indít eljárást a testület a TV2-n április 18. és 20. között sugárzott rövid időtartamú Origo-reklámokat kifogásoló bejelentések nyomán.

A grémium szerint ugyanis a szóban forgó hirdetések az érzékelhetőség határértékén belül voltak, így a nézők az üzenetet dekódolhatták és tudatosulhatott bennük: reklámüzenetet látnak.

Korábban a 444 arról írt, hogy a TV2 rövid ideig felvillanó, a portál szerint „agymosó″, vagyis manipulatív reklám volt látható a csatornán, mivel az szokatlanul rövid ideig volt észlelhető.

A Médiatanács e heti ülésén különböző rádiós ügyek, frekvenciapályázatok, névváltás és Mecenatúra-ügyek is szerepeltek.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti