Till Attila / Tilla és Majka meztelenkedése a Bezár a bazár jelenetében

Eljárás indul a TV2 ellen Tilláék meztelenkedése miatt, az Origo-reklámot viszont rendben találta a Médiatanács

Állampolgárok kifogásolták a Bezár a Bazár című műsor előzetesének meztelenkedését és azt is, hogy rövid Origo-reklámokkal „próbálták mosni” a TV2 nézőinek fejét.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Állampolgári bejelentések nyomán eljárást indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a TV2 Bezár a bazár! című műsorának előzetese kapcsán – közölte az NMHH csütörtökön.

A TV2 egy pucérkodós szpotban népszerűsítette az új műsorát, ez pedig többek számára megbotránkozást okozott.

Az előzetesben Tilla és Majka televíziós médiaszemélyiségek voltak láthatók anyaszült meztelenül. A játék műsorvezetői a szaunából rohantak, hogy kijussanak a záródó ajtón, ám a nagy sietségben még az altestükre tekert törülközőt is elhagyták.

Mivel ekkor Tilla nemi szerve is látszódott volna, ezért az altest ezen részét a jelenetek rögzítése után némiképp el kellett homályosítani, ki kellett pixelezni. Ez a fotó azonban így elég sokat sejtetni enged, amit a TV2 hivatalos Instagramján látottakból rögzítettük korábban egy másik, RTL-es puckérkodás kapcsán írott cikkünk kapcsán. (Az RTL Klub Szenzációs Négyes című műsorának első adásának törülközős jelenete miatt már bírságolt az NMHH.)

Az eljárás megindítása egyelőre még nem jelenti azt, hogy a TV2 biztosan bírságot kap: az eljárás megindításával a TV2 most lehetőséget kap, hogy védekezését a történtek miatt előadja. Az NMHH Médiatanács ezután hozza meg végül a döntését.

Till Attila / Tilla és Majka meztelenkedése a Bezár a bazár jelenetében. Fotó: Media1 / Instagram
Till Attila / Tilla és Majka meztelenkedése a Bezár a bazár jelenetében. Fotó: Media1 / TV2 Instagram

Nem mosott agyat a TV2-n az Origo rövid időtartamú reklámja

Az NMHH egyébként a Médiatanács e heti ülése kapcsán közölte azt is, hogy nem indít eljárást a testület a TV2-n április 18. és 20. között sugárzott rövid időtartamú Origo-reklámokat kifogásoló bejelentések nyomán.

A grémium szerint ugyanis a szóban forgó hirdetések az érzékelhetőség határértékén belül voltak, így a nézők az üzenetet dekódolhatták és tudatosulhatott bennük: reklámüzenetet látnak.

Korábban a 444 arról írt, hogy a TV2 rövid ideig felvillanó, a portál szerint „agymosó″, vagyis manipulatív reklám volt látható a csatornán, mivel az szokatlanul rövid ideig volt észlelhető.

A Médiatanács e heti ülésén különböző rádiós ügyek, frekvenciapályázatok, névváltás és Mecenatúra-ügyek is szerepeltek.

NKM Energia, vállalkozása energiája

Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére. Ezzel a Társaság a teljes hazai energiafelhasználás 45%-át is meghaladó mértékben látja el partnereit mind az üzleti ügyfelek, mind a lakosság körében, Magyarország teljes területén. (x)

Tovább a részletekért »

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti