Media1 hírlevél

Hírlevelet indított a Media1

Az alig több mint egy hete indult híroldal iránt máris jelentős az érdeklődés, ezért döntöttünk a hírlevél hamarabb történő elindítása mellett. Az új hírlevél a Media1 legutóbbi híreit, cikkeit gyűjti össze egy csokorba.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Folyamatosak a fejlesztések a múlt héten elindult Media1 híroldal háza táján. A mai naptól például minden hétköznap e-mailben is értesülhetnek a feliratkozók a Media1 megelőző időszakban publikált híreiről, cikkeiről. Ez főleg azok számára lehet kényelmes megoldás, akik valamiért nem szeretnék folyamatosan követni magát az oldalt, nem fontos nekik, hogy azonnal értesüljenek az információkról, de mégsem szeretnének lemaradni a legfontosabb hírekről. A hírlevél segítségével gyors és egyszerű formában lehet átlátni a megelőző időszak történéseit, hiszen a hírlevél automatikusan megérkezik az elektronikus postafiókba, benne az összes információval.

A hírlevélre nagyon egyszerűen fel lehet iratkozni a Media1.hu oldalon keresztül, például az oldal alján, a láblécben lévő színes űrlap segítségével, ahol csak nevet és e-mail címet kell megadni, illetve ki ki kell pipálni, hogy nem egy robot próbál feliratkozni. Ezután egy visszaigazolást kérő e-mail érkezik a regisztráció során érintett postaládába, amellyel a feliratkozás véglegesíthető.

A hírleveleket várhatóan minden hétköznap naponta egyszer küldjük majd, így nem fogjuk megterhelni a regisztrálók postafiókját. Ide kattintva látható az első szám, amit ma küldtünk ki olvasóinknak. A gyors áttekinthetőség érdekében egy nagyon egyszerű dizájnt és elrendezést választottunk a hírlevél beállításakor.

A Media1 természetesen ott van a Facebookon, a Twitteren és LinkedInen is, ahol ugyancsak elérhetők a legfontosabb híreink, cikkeink. Már figyel bennünket a Hírstart, a Google Hírek és a Filter.hu hírkereső oldal is. A  hírlevélre történő feliratkozásra egyébként lehetőség van a Media1 Facebook-oldalán keresztül is, a napi hírlevél fül alatt. A folyamat hasonlóan történik a Media1 oldalon keresztüli regisztrációhoz, vagyis csupán a feliratkozó nevére és e-mail címére van szükség, majd ezt elfogadva érkezik is a visszaigazoló levél, amit le kell kattintani. Tovább teendő ezt követően nincs.

Így zajlik a feliratkozás a Media1 Facebook-oldalán
Így zajlik a feliratkozás a Media1 Facebook-oldalán

Az alig több mint egy hete indult híroldal iránt egyébként máris jelentős az érdeklődés, a Google Analytics szerint egy átlagos hétköznapon máris 5-6 ezer egyedi látogató keresi fel, és ez várhatóan a következő hetekben tovább emelkedik majd. A napi hírlevél elindításáról is azért határoztunk már most (az eredeti tervekhez képest több héttel hamarabb), mivel az erre történő feliratkozás nagyon dinamikus volt az elmúlt időszakban, és szerettük volna az ezzel kapcsolatos igényt minél hamarabb kielégíteni.

Szerencsére egyre több médiatermék is hivatkozza a Media1 kiemeltebb információit, a napokban például többször is az Index, a Kreatív, a MÚOSZ.hu, de a 168 Óra és több más oldal, valamint a Klubrádió híreiben is szerepelt már Media1-es értesülés.  A Media1 indulásáról elsőként számolt be az Index, majd az indulásról hírt adott a Digitalhungary, a Médiapiac.com, a Kreatív, az onBRANDS, a MÚOSZ.hu, a Klubrádió és a Körös Hírcentrum – nekik külön köszönjük az érdeklődést.

A Media1, tekintettel a hazai médiapiaci helyzetre, működéséhez számít az olvasói támogatására is, amire bankkártyával online, vagy bankszámlára történő befizetéssel, illetve átutalással és PayPal egyenleg terhére is lehetőség van, tetszőleges összeggel. Az első felajánlások e tekintetben szintén biztatóan alakulnak az oldal hosszútávú fennmaradása szempontjából, hisz az első működési hozzájárulás már az oldal elindulása után 40 perccel érkezett, és azóta is érkeznek a felajánlások. Bízunk benne, hogy ez az ütem ezután is megmarad. Ezúton is köszönünk minden segítséget, felajánlást.

NKM Energia, vállalkozása energiája

Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére. Ezzel a Társaság a teljes hazai energiafelhasználás 45%-át is meghaladó mértékben látja el partnereit mind az üzleti ügyfelek, mind a lakosság körében, Magyarország teljes területén. (x)

Tovább a részletekért »

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Megint nagyon csúnyán kikapott az RTL Klub a TV2-től

A nézettségi adatok alapján a múlt héten is folytatódott a főműsoridőben az év többi részében amúgy piacvezető RTL Klub több hete tartó gyengélkedése. A múlt héten mindössze 2 műsorral tudott bekerülni a csatorna a hét legnézettebb tíz tévéműsora közé, heti közönségaránya pedig nagyjából fele akkora volt mint a TV2-é.