postforrent-bugtv

A BugTV beolvad a Post for Rentbe

A fúzió hatással lesz a magyar és a nemzetközi influencer marketing piacra is.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Több hónapig tartó tárgyalások és egyeztetések után összeolvadásról szóló megállapodást kötött a BugTV és a Post for Rent december végén. A fúzió hatással lesz a magyar és a nemzetközi influencer marketing piacra is. A BugTV Magyarországon az elsők között indított YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.

A Post for Rent magyar tulajdonú startup, mely 2016-ban indult. Azóta már nem csak a magyar magyar, de a nemzetközi piacon is jelen van automatizált influencer platformjával, amely összeköti egymással a márkákat és az influencereket . A deep insight és a machine learning módszerét is alkalmazó szolgáltatás jelenleg 16 országban érhető el és több mint 33 ezer felhasználóval rendelkezik szerte a világon. A BugTV-vel való összeolvadással új távlatok nyílnak meg a cég számára itthon és külföldön is.

Csiszár Gergő, a Post For Rent alapító-CEO-ja
Csiszár Gergő, a Post For Rent alapító-CEO-ja

„A Post for Rent technológiai megoldásként kezdte pályafutását az influencer marketing piacon. A platformunknak köszönhetően leegyszerűsödött a kampányok workflowja és erősödött az adat alapú megközelítés. A platform mellett szerettük volna elindítani Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatását is, ami világszinten is versenyképes. Ehhez számunkra a Hello Group mellett a BugTV a legmegfelelőbb partner. A BugTV csapata az elmúlt években szakmailag már sokat bizonyított, régóta szoros kapcsolatot ápol a Google-lel és a Multi-Channel Network szolgáltatásban is élen jár. A fúziónak köszönhetően lehetségessé vált, hogy a Post for Rent technikai infrastruktúráját és a BugTV ambícióit ötvözve Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatását biztosítsuk a piacon és az országunk határain túl is.”

– mondta Csiszár Gergő, a Post for Rent alapító-CEO-ja.

A 2012-ben alapított BugTV egy felvásárlást követően 2016-ban került a Klikkmánia cégcsoporthoz, melynek köszönhetően ugrásszerű fejlődésnek indult. Az elmúlt években Asztalos Levente, Varga Zoltán és Juhász Noémi szakmai vezetésével a hazai influencer marketing piac megkerülhetetlen szereplőjévé nőtte ki magát és Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást a fúziónak köszönhetően ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.

Asztalos Levente, BugTV
Asztalos Levente, BugTV

„A Post for Rent és a BugTV összeolvadása új fejezetet nyit ügynökségünk életében. A Post for Rent csapata és ügynökségi szolgáltatásai, valamint a mögöttük álló platform tökéletesen kiegészíti azt, ahova a BugTV mára eljutott. Az ország legnagyobb lendületével rendelkező influencer marketing ügynöksége jött most létre, izgatottan várjuk a januári kezdést”

– mondta Asztalos Levente, a BugTV társtulajdonosa.

A 2018-as év a Post for Rent számára a változás éve volt: influencer platformjuk működtetése mellett elindult a hazai digitális ügynökségük is, ahol kiemelt figyelmet kap az új talent divízió. 2019-ben a fókusz az MCN-hez köthető szolgáltatások bővítésén lesz az angliai régióban a Hello Grouppal együttműködésben.

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!