
Megduplázódott a Vodafone-UPC elleni NMHH-s panaszok száma
A panaszbejelentések számának alakulásáról a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adott felvilágosítást a Media1 érdeklődésére.
A panaszbejelentések számának alakulásáról a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adott felvilágosítást a Media1 érdeklődésére.
Felháborodott Vodafone-UPC ügyfelek fordultak az elmúlt hetekben a Media1-hez, mivel szerintük amióta beolvasztotta a UPC Magyarországot a Vodafone Magyarország, időnként kritikán aluli a tévé-internet-vezetékes telefon szolgáltatás színvonala, illetve jelentősen megsokasodtak a hosszú, több órás hibák. Megkérdeztük a céget, mit szólnak a szolgáltatásuk színvonalát érintő kritikákhoz.
Az NMHH egyúttal Médiaszertár néven elindított egy Facebook-csoportot.
Copyright © 2019-2020 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.91.2020.11.11.2106
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.