fbpx

trendreport

Brandestival - Trendriport sorozat #09 - Az emberi erőforrás szerepe

Az emberi erőforrás szerepe: a versenyt „még” a szürkeállomány vívja

Folytatódik a legérdekesebb trendeket bemutató, a Brandfestivallal közösen készülő Trendreport sorozatunk. Ezúttal Bokros Gábor, a Gyermelyi Zrt. marketing igazgatóhelyettese ajánlja olvasóink figyelmébe az egyik izgalmas trendet és mondja el tapasztalatait az emberi erőforrás szerepével kapcsolatban.

Érintésmentes világ egyszerű vásárlás Trendreport #08

Trendreport #08: Érintésmentes világ, egyszerű vásárlás – új kihívások előtt az eladáshelyi marketing

Folytatódik a Brandfestival és a Media1 közös Trendreport cikksorozata 2021 és 2022 inspiráló trendjeivel. A cikksorozat nyolcadik részéből nem csupán az derül ki, hogy az érintésmentes vásárlás hogyan változtatja meg a bevásárlás folyamatát, de az is, hogy a „grab and go” koncepció milyen új kihívásokat állít a marketing felé. A téma kapcsán Rabatin Gábor, a Reckitt senior ügyfélmarketing-menedzserének gondolatait is megismerhetjük.

Brandfestival - Trendreport #07 automatizáció kora

A jövő munkahelye: Az automatizáció kora

A Brandfestivallal közös Trendreport sorozatunk legújabb részében Bogáts Balázs, a Budapest Airport Zrt. Járatfejlesztés vezetője okosrobotokról, automatizációról és a jövő munkahelyeiről ír.

Brandfestival - Trendreport #6

Kitartó ambíció: Az újgenerációs menedzserek jellemvonása

A Brandfestivallal közös Trendreport sorozatunk legújabb részében Nagy Edit, a Market Építő Zrt. kommunikációs vezetője is elmondja személyes tapasztalatait az újgenerációs menedzserek jellemvonásairól és a vezetői intuíciókról, megérzésekről és a kitartó ambíciókról.

vásárlás, shopping

5+1 viselkedési torzítás, amiért többet vásárolunk

A BrandFestival trendLAB a hazai reklámiparág több mint 20 szaktekintélyeinek bevonásával vizsgálta a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A vezetőkből álló grémium a döntéshozatali mechanizmusok, a kognitív torzítások és a viselkedés-közgazdaságtan aktualitásai kapcsán vonta le a következtetéseket, melyek az októberi konferencia vezérfonalát alkotják.

Home office - Trendriport Branfestival

Home & office: Tényleg az otthon a jövő munkahelye?

Folytatódik a Brandfestivallal közös Trendreport sorozatunk, melyben ezúttal az otthon végzett munkáról esik szó. Pöhacker Gábor marketing és kommunikációs szakember is elmondja személyes tapasztalatait.

Purposeful branding Trendriport

Megtérül-e a márkák értékelvűsége a kommunikációban?

A vásárlóknak egyre fontosabb, hogy olyan termékeket vásároljanak, amelynek előállítójához felelősségvállalás, az életminőségre gyakorolt pozitív hatás kapcsolódik. Cikkünket Taferner Ákos, a METRO Kereskedelmi Kft. vevőmenedzsment- és marketing vezetőjének ajánlásával publikáljuk, aki napi szinten foglalkozik ezzel a témával.

BrandFestival 2021 Trendriport Media1 tévé, tv

Miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében?

Mekkora veszélyt rejt magában a globális streaming-szolgáltatók, mint a Netflix, az Amazon Prime vagy a Disney+ térnyerése? Helyettesíthetik-e a hagyományos televíziózást? Valóban képes-e a lokálisan előállított tartalom visszaszorítani a streaming-szolgáltatók népszerűségét? Nagy Zsolt, a Wienerberger Zrt. marketingvezetője is elmondja személyes tapasztalatait, és azt, hogy miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások