
A wellnessező baromfik miatt törvénymódosítást nyújtott be a Párbeszéd
A fogyasztóvédelmi és a reklámtörvény módosítását kezdeményezte a Párbeszéd. Az apropót az egyik húsipari cég, a Master Good cég nagy felháborodást kiváltó reklámplakátjai adják.

A fogyasztóvédelmi és a reklámtörvény módosítását kezdeményezte a Párbeszéd. Az apropót az egyik húsipari cég, a Master Good cég nagy felháborodást kiváltó reklámplakátjai adják.

A kormány már tavaly is be akarta vezetni újra a reklámadót, de akkor még meghosszabbították egy évvel az adónem 0 százalékos kulcsát.

Az Igazságügyi Minisztérium által társadalmi vitára beterjesztett törvénytervezet növelné a jogsértő weboldalak büntetési tételeit is.

A módosítás év végén lépne hatályba, amennyiben megszavazza az Országgyűlés.

Három ellenzéki országgyűlési képviselő a postai szolgáltatásokról szóló jogszabály megváltoztatásával azt próbálja elérni, hogy a Magyar Posta nyártól is köteles legyen kivinni a napilapokat az előfizetőknek. Az állami vállalat ugyanis nemrég úgy döntött, megszünteti a napilap üzletágát, így még kérdéses, hogyan jutnak el az újságok az olvasók otthonaiba.

A Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes által benyújtott törvényjavaslatból kiderül, hogy jelentősen növelné a reklámidőt a köztévében és a közösségi rádiókban, valamint a médiaszolgáltatási díj fizetési határidejét is átalakítaná. Változik a jelentős befolyásoló erejű médiaszolgáltatók definíciója is.

Polyák Gábor médiajogász, a Mérték Médiaelemző Műhely vezetője szerint a Semjén Zsolt által benyújtott törvényjavaslat alapvetően uniós irányelvet követve liberalizálja a tévés pornócsatornákat. A szakértő arról is beszélt, nem kell tartani a híradók időtartamának korlátozása miatt.

Az ellenzéki párt azért döntött így, mert az oldal munkatársa emberi méltóságában sértő fotót közölt Nagy Blankáról. A DK törvénymódosítást is kezdeményez, hogy ne fordulhasson elő még egyszer hasonló eset, hogy nők szoknyája alá fotóz valaki.