tévénézésre fordított idő

Egy család televíziózik.

NMHH: Magyarországon még nem jellemző a tévé-előfizetések tömeges lemondása, de veszít a vonzerejéből a sugárzott műsorszolgáltatás

Az Egyesült Államokban csak tavaly ötmillió háztartás döntött úgy, hogy lemondják a tévé-előfizetésüket és inkább a gyakorlatilag végtelen mennyiségű tartalmat kínáló streaming-szolgáltatókat választják. Magyarországon viszont még nem figyelhető meg ez a cord cutting néven is emlegetett jelenség, legalábbis a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint.

tévé, tv

Tovább nőtt a magyarok tévénézési ideje

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 32 percet töltöttek az emberek a tévékészülékek előtt: a nők közel 4 óra 50 percet, míg a férfiak 38 perccel kevesebbet. Az adatokból további érdekességek is kiderülnek.

Tinik élete a neten / a Be Social kutatása

Zaklatás, szexualitás, titkolózás – elkészült a magyar tinik online életéről szóló felmérés

A Magyar Tinik a neten 2021 kutatás most publikált adatai alapján a magyar tinédzserek felétől kértek már erotikus fotót a neten, ahol nagy részük napi négy óránál is többet tölt. Megnőttek azok aránya, akik olvasnak online híreket mint két évvel ezelőtt, és a TikTok népszerűsége is megugrott: már a harmadik leggyakrabban használt csatorna a fiatalok körében.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Ugrásszerűen megnőtt az RTL Most nézettsége az elmúlt egy évben

A karantén időszakában több időt töltöttek az emberek a képernyő előtt, és ezzel nem csak az televízió, hanem a streaming szolgáltatások nézettsége is megugrott. Erről Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója egy online megrendezett szakmai konferencián beszélt, ahol néhány érdekes statisztikát is elárult, és arról is beszélt, hogyan versenyeznek a Netflix streamingszolgáltatóval.

magyar tévé, tv

Tovább nőtt a magyar lakosság tévénézési kedve

Kijöttek a Nielsen Közönségmérés negyedéves kutatási adatai, amiből kiderül, milyen típusú műsorokat és csatornákat, illetve mennyit néz tévét a magyar lakosság. Az adatok alapján a tévéfüggőség mit sem csökkent az elmúlt negyedévben, sőt, bár korosztályonként, nemenként jelentős eltérések is kimutathatók, de befolyásoló tényező az is, hogy van-e valakinek diplomája vagy sem.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások