
Idén is elmarad a Balaton Sound és a VOLT Fesztivál
A szervezők abban reménykednek, hogy talán a Sziget Fesztivál nem esik áldozatul idén a COVID-19 világjárvány miatti korlátozó intézkedéseknek, de a Sound és a VOLT lefújása már hivatalos.
A szervezők abban reménykednek, hogy talán a Sziget Fesztivál nem esik áldozatul idén a COVID-19 világjárvány miatti korlátozó intézkedéseknek, de a Sound és a VOLT lefújása már hivatalos.
Hatályon kívül helyezte a Kúria azt a bírósági határozatot, amely helyben hagyta a fesztiválszervező Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt.-vel szemben a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által meghozott, 30 millió forintos bírságot kiszabó határozatot.
A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. által indított podcaston Budapestet érintő aktuális közérdekű témákat járnak körbe. Az első podcast-epizód vendége Kádár Tamás, a Sziget Fesztivál főszervezetője volt, akit a rendezvény elmaradásának következményeiről kérdeztek.
Hajós András YouTube-os dalkészítő reality-je immáron a 4. évaddal érkezik hamarosan, köszönhetően annak, hogy sikerült támogatókat szereznie. Több újdonság is lesz, erről a műsorvezető beszélt.
Miközben az MTVA évről-évre több pénzből gazdálkodhat, ebből megint szép kis summa került a miniszterelnökhöz közelálló körökhöz. Jutott a pénzből Orbán Ráhel (a miniszterelnök lányának) tanácsokat adó stylistnak, Habony Árpádhoz közeliként ismert cégeknek, Fidesz-közeli ügyvédi irodáknak és a Médiatanács új tagjához közeli cég is szép summát számlázhatott.
Hajós András saját gyártású YouTube-os sorozatának nyolc részesre tervezett új évada több újdonsággal is érkezik: többek között a műsor szereplői írják a 2020-as Sziget Himnuszt. Felkerült a harmadik évad előzetese a YouTube-ra.
A Szigen megtartott TEDx Hatás-ellenhatás című program fő mondanivalója és kérdésköre azt boncolgatta, vajon milyen lesz 10 év múlva diáknak, fiatalnak lenni.
Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.
Új fázisba érkezett a Sziget Fesztiválra az üdítőmárka egyenjogúságpárti kampánya. A cég plakátokat cserél, de állítása szerint nem a vita miatt. Eközben rongálás ért néhány eddigi #loveislove plakátot. Feltehetőleg az új típusú plakát is sokakat fog zavarni.
Homoszexuális emberek is szerepelnek a Coca-Cola #loveislove kampányának egyik plakátján, emiatt egy fideszes képviselő bojkottot hirdetett a kormány stratégiai partnere ellen és online petíció is indult. A Coca-Cola azonban folytatja egyenjogúságpárti kampányát, sőt szivárványos palackkal készül a Sziget-fesztiválra. Mivel az üdítőmárka plakátjai a BKV-s felületeken is megjelentek, a tömegközlekedési cég is megszólalt. Becsatlakozott a Hit Gyülekezete is a megszólalók közé.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.