Sziget-fesztivál

Sziget-fesztivál

Pert nyert a Sziget az adatvédelmi hatósággal szemben

Hatályon kívül helyezte a Kúria azt a bírósági határozatot, amely helyben hagyta a fesztiválszervező Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt.-vel szemben a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által meghozott, 30 millió forintos bírságot kiszabó határozatot.

Budapest TE meg ÉN

Budapest TE meg ÉN néven podcastot indított a főváros

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. által indított podcaston Budapestet érintő aktuális közérdekű témákat járnak körbe. Az első podcast-epizód vendége Kádár Tamás, a Sziget Fesztivál főszervezetője volt, akit a rendezvény elmaradásának következményeiről kérdeztek.

Hajós András, a Dalfutár műsorvezetője a TV2 Nicsak, ki vagyok? - a rejtélyek színpada c. műsorban

Hajós András folytatja a Dalfutárt

Hajós András YouTube-os dalkészítő reality-je immáron a 4. évaddal érkezik hamarosan, köszönhetően annak, hogy sikerült támogatókat szereznie. Több újdonság is lesz, erről a műsorvezető beszélt.

MTVA

Közmédiás százmilliók landoltak Fidesz-közelben

Miközben az MTVA évről-évre több pénzből gazdálkodhat, ebből megint szép kis summa került a miniszterelnökhöz közelálló körökhöz. Jutott a pénzből Orbán Ráhel (a miniszterelnök lányának) tanácsokat adó stylistnak, Habony Árpádhoz közeliként ismert cégeknek, Fidesz-közeli ügyvédi irodáknak és a Médiatanács új tagjához közeli cég is szép summát számlázhatott.

Hajós András

Hajós András folytatja: jön a Dalfutár 3. évada

Hajós András saját gyártású YouTube-os sorozatának nyolc részesre tervezett új évada több újdonsággal is érkezik: többek között a műsor szereplői írják a 2020-as Sziget Himnuszt. Felkerült a harmadik évad előzetese a YouTube-ra.

Sziget-fesztivál

A Sziget fesztiválozói a Coca-Cola #loveislove kampányáról és a homoszexualitásról

Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.

A Coca-Cola Love is Love kampánya a metróban. Fotó: Ladányi András, Media1

A Coca-Cola szivárványosra cseréli a vita tárgyává vált plakátokat

Új fázisba érkezett a Sziget Fesztiválra az üdítőmárka egyenjogúságpárti kampánya. A cég plakátokat cserél, de állítása szerint nem a vita miatt. Eközben rongálás ért néhány eddigi #loveislove plakátot. Feltehetőleg az új típusú plakát is sokakat fog zavarni.

#loveislove, Coca-cola fotó: Ladányi András, Media1

Fideszből támadják a Coca-Colát, de a márka nem áll le a #loveislove kampányával

Homoszexuális emberek is szerepelnek a Coca-Cola #loveislove kampányának egyik plakátján, emiatt egy fideszes képviselő bojkottot hirdetett a kormány stratégiai partnere ellen és online petíció is indult. A Coca-Cola azonban folytatja egyenjogúságpárti kampányát, sőt szivárványos palackkal készül a Sziget-fesztiválra. Mivel az üdítőmárka plakátjai a BKV-s felületeken is megjelentek, a tömegközlekedési cég is megszólalt. Becsatlakozott a Hit Gyülekezete is a megszólalók közé.

Varga Judit igazságügyi miniszter a Sziget fesztiválon

Cenzúrával vádolta a Facebookot a magyar igazságügyi miniszter a Szigeten

Varga Judit a Sziget-fesztivál európai uniós pontján azt mondta, az Igazságügyi Minisztériumban munkacsoport alakul például annak áttekintésére, hogy hol a véleménynyilvánítás és a techcégek által gyakorolt cenzúra szabadsága. A munkacsoport más kérdéseket is vizsgálni fog.