
Az Adaptive Media programmatic üzletág vezetővel bővült
Az EvoMediától igazolt szakembert a sales house.
Az EvoMediától igazolt szakembert a sales house.
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik felektől származó cookie-k kivezetése miatt vált különösen fontossá az elmúlt időszakban.
Az automatizált hirdetési formátumok már egy ideje elérhetők voltak Ausztriában, Lengyelországban, Csehországban és Romániában. Idehaza, valamint a közép-kelet európai régió 13 országban most indult el a szolgáltatás.
„Nincs olyan zóna a hálózatunkban, amit ne Header Bidding technológiával monetizálnánk” – mondta el Illyés Márton az OCC Networktől egy beszélgetésen Káldy Levente (Project Agora) társaságában, ahol arról volt szó, hogy küzdöttek meg az idei év kihívást jelentő körülményeivel.
Az együttműködés keretében Magyarországon is elérhetővé válik az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.
Míg a programmatic alapú reklámköltés egyre inkább teret hódít, a reklámköltés növekedése lassul az adatvédelem és az ellátási lánc területén tapasztalt iparági kihívások miatt a Zenith előrejelzése szerint.
Kassai Péter közös megegyezéssel távozik a prémium online piacteret működtető cégtől. Ihász Ingrid lett az utódja.
Többletbevételhez juttatná a médiatulajdonosokat az Adaptive Media egy új, látványos és az eddiginél hatékonyabb hirdetési megoldással. Ennek érdekében partneri szerződést kötött a digitális reklámvilág egyik jelentős nemzetközi szereplőjével, a JustPremium céggel, mely ehhez a technológiai hátteret nyújtja. A Merci csokoládé márka próbálta ki elsők között a megoldást.