
Főszerkesztőt váltott a Dívány
Az Index egyik testvérlapja, a Dívány női internetes magazin eddigi főszerkesztője, Reiber Gabriella helyére Kálmán Szonja volt főszerkesztő-helyettes lépett. Egy új főszerkesztő-helyettest is megneveztek.
Az Index egyik testvérlapja, a Dívány női internetes magazin eddigi főszerkesztője, Reiber Gabriella helyére Kálmán Szonja volt főszerkesztő-helyettes lépett. Egy új főszerkesztő-helyettest is megneveztek.
8 millió eurós, vagyis mintegy 3,3 milliárd forintnak megfelelő összegű veszteséggel zárta 2024-es pénzügyi évét az RTL Magyarország.
Ezúttal sem mutatott ki értékesítési árbevételt pénzügyi beszámolójában a Fidesz hatalomban tartásán dolgozó propagandisták, köztük Trombitás Kristóf, Bohár Dániel, Rákay Philip, Deák Dániel és mások videóit a közösségi médiában hatalmas összegekből népszerűsítő Megafon Digitális Inkubátor Központ Nonprofit Kft.. Ennek ellenére annyi úgynevezett „egyéb bevétele” volt a vállalkozásnak rejtélyes forrásból, hogy mégis összejött egy közel 800 milliós profit az eddig veszteségesen működő cégnél.
A 4iG állítása szerint leányvállalatának jelentős vesztesége három nagy tételből jött össze.
Már több mint 3 milliónyian kínálnak tartalmat az OnlyFansen influenszerként.
Megjelent a Vodafone Magyarország legújabb pénzügyi jelentése, ami alapján úgy tűnik, 2020 után 2021-ben is veszteségesen működött a távközlési óriás. A 4iG és a Magyar Állam a Vodafone megvásárlására irányuló felvásárlási tranzakcióját azonban vélhetően ez nem akasztja meg.
Szépen alakult a többek között az MTVA, a TV2 Csoport, az ATV Csoport, a Network4, a Disney Channel, a Dikh TV és több más, összesen 41 tévécsatorna, valamint több rádió és számos online portál reklámjait értékesítő multimédiás kereskedőház, az Atmedia 2021-es pénzügyi éve.
Nagyon szépen alakultak az RTL Magyarország és a tulajdonos, az RTL Csoport 2021-es pénzügyi mutatói, derül ki a médiacsoport most megjelent friss éves pénzügyi beszámolóját tanulmányozva.
Ebben annak is szerepe volt, hogy tavaly a koronavírus első hullámának hatására sok hirdető elhalasztotta a tévés reklámkampányát, mostanra viszont kezd normalizálódni a helyzet.
Hónapokkal azután, hogy 2,8 milliárd dolláros bírságot szabott ki a kínai kormány az Alibaba internetes kereskedőre olyan jogsértések miatt, mint például a kereskedőkkel szemben kikényszerített kizárólagosság, most igyekeznek olyan befektetéseket eszközölni, amivel ellensúlyozhatják a lassuló növekedésüket a piacon.