
A gazdasági válság ellenére rekord összeget gyűjtött a Klubrádió az őszi túlélő gyakorlatán
Összesen közel 150 millió forint folyt be 9.933 hallgatótól.

Összesen közel 150 millió forint folyt be 9.933 hallgatótól.

Nyerteseket hirdettek csütörtökön a Google News Initiative Europe pályázaton – értesült a Media1.

A szolgáltatás felhasználóinak száma tavaly januárban még 500 millió volt, most pedig átlépte a 700 milliót. Ezzel egyidejűleg azt a prémium csomagot is elindították, amelyről korábban már hallani lehetett.

A közösségi felület új tulajdonosa, aki állítása szerint a szólásszabadság platformjává tenné a Twittert, máris egy fizetős megoldáson gondolkodott egy nyilvános posztjában.

Ezt Vera Jourová értékekért és átláthatóságért felelős uniós biztos jelentette be kedden az Európai Parlament strasbourgi plenáris ülésen, a sajtószabadság világnapján.

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

Az RTL Híradó műsorvezetője egy interjúban beszélt arról, hogyan akarták átcsábítani az RTL Klub legfőbb konkurenciájához.

Kritikusan fogalmazott az ellenzéki politikus a kormánypárti médiaholding közveszélyes fake newsokat terjesztő munkatársai kapcsán egy héten megjelent interjúban.

A portugál világsztár, Cristiano Ronaldo az első ember, aki túllépte a 400 milliós követői számot. Az utóbbi öt hónapban 163 millióval növelte táborát.

Jóval kevesebb plakáthelyet kapott az ellenzék, mint a kormánypárt.