
Két magyar médiás projekt is nyert a Google News Initiative Europe pályázaton
Nyerteseket hirdettek csütörtökön a Google News Initiative Europe pályázaton – értesült a Media1.
Nyerteseket hirdettek csütörtökön a Google News Initiative Europe pályázaton – értesült a Media1.
A szolgáltatás felhasználóinak száma tavaly januárban még 500 millió volt, most pedig átlépte a 700 milliót. Ezzel egyidejűleg azt a prémium csomagot is elindították, amelyről korábban már hallani lehetett.
A közösségi felület új tulajdonosa, aki állítása szerint a szólásszabadság platformjává tenné a Twittert, máris egy fizetős megoldáson gondolkodott egy nyilvános posztjában.
Ezt Vera Jourová értékekért és átláthatóságért felelős uniós biztos jelentette be kedden az Európai Parlament strasbourgi plenáris ülésen, a sajtószabadság világnapján.
A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.
Az RTL Híradó műsorvezetője egy interjúban beszélt arról, hogyan akarták átcsábítani az RTL Klub legfőbb konkurenciájához.
Kritikusan fogalmazott az ellenzéki politikus a kormánypárti médiaholding közveszélyes fake newsokat terjesztő munkatársai kapcsán egy héten megjelent interjúban.
A portugál világsztár, Cristiano Ronaldo az első ember, aki túllépte a 400 milliós követői számot. Az utóbbi öt hónapban 163 millióval növelte táborát.
Jóval kevesebb plakáthelyet kapott az ellenzék, mint a kormánypárt.
A központ azt szeretné elérni, hogy a portál írja ki: nem közpénzből működik a Megafon.