
Krizsó Szilvia lesz a Partizán és a 24.hu választási műsorának egyik társműsorvezetője
A két internetes médium együttműködésének részeként már most pénteken elindul egy közös választási műsorfolyam.

A két internetes médium együttműködésének részeként már most pénteken elindul egy közös választási műsorfolyam.

A Media1.hu-hoz eljuttatott közleményben a Nyugat.hu leszögezte: az április 3-i országgyűlési választásokra készülve fontosnak tartják a választópolgárok minél szélesebb körű tájékoztatását, ezért a lap nyilvános vitákat szervez Vas megye mindhárom választókerületének a jelöltjei számára.

A Partizán csapata négy héten keresztül egy kamionba helyezett, mozgó stúdióval olyan körzetekbe látogat el, amelyek döntő szerepet tölthetnek be az áprilisi választások kimenetelében.

A Heves Megyei Önkormányzat EU-s pénzével támogatott újság címlapján három fideszes jelölt is szerepel.

Pedig ha mégis így van, vagyis a kft. a pártot népszerűsíti, akkor a tévéreklámokkal a politikai pártok reklámozását jelentősen korlátozó választási szabályok kijátszása lehet a cél, ráadásul Ruszin Zsolt adótanácsadó-adóügyi szakújságíró a Media1-nek azt mondta, ennek ebben az esetben adó vonzata is lenne a kft. számára. A Nemzeti Választási Bizottság a Media1 érdeklődésére közölte: még nem kapott panaszt az ügy kapcsán.

Az elmúlt napokban a TV2 Csoport reklámszüneteiben felvillanó reklámokban népszerűsítette a Gattyán György nevével fémjelzett Megoldás Mozgalom nevű újdonsült párt digitalizációra vonatkozó elképzelését, pedig korábban a Nemzeti Választási Bizottságnál kellett volna engedélyeztetniük, ha be kívánnak fogadni politikai reklámot. A trükk lényege, hogy a hirdető hivatalosan nem maga a reklámozott párt, hanem egy, a párt alapítójához, Gattyán Györgyhöz köthető kft. A Media1 megkérdezte a Nemzeti Választási Bizottságot, hogy ez rendben van-e.

Az ellenzéki összefogás, az Egységben Magyarországért miniszterelnök-jelöltje csütörtökön délután élőben mondja majd el gondolatait Magyarország helyzetével és jövőjével kapcsolatban.

Már most jelentős összegeket költöttek el politikai tartalmak kiemelésére a legnagyobb közösségi platformon, a Facebookon a politikai tér egyes szereplői. A legnagyobb összeg a Facebook hirdetéstárában lévő adatok szerint kormánypárti hirdetőktől származott.

Frontvonal néven közös online tévéműsor-folyamban mutatja be a 2022-es választásokat a 24.hu és a Partizán nevű, Gulyás Márton nevével fémjelzett YouTube-csatorna csapata.

Több médiaszolgáltató is azt jelezte, hogy szívesen teret biztosítana Orbán Viktor, a Fidesz miniszterelnök-jelöltje és Márki-Zay Péter, az egyesült ellenzék miniszterelnök-jelöltje szópárbajának, ha Orbán Viktor igent mond az ellenzéki jelölt tévévitával kapcsolatos kihívására.