nyomtatott sajtó

Digitális reklám

Szintet lépett Közép- és Kelet-Európában a digitális reklámpiac, de erős maradt a tévé is

A régióban robbanásszerű növekedést mutatnak a digitális kiadások, miközben a kültéri hirdetések a harmadik helyre léptek elő a televíziós és az online felületek mögött, a nyomtatott média pedig jelentősen visszaesett. A tévé még mindig erős, még ha egyes országokban, például Magyarországon az online már meg is előzi. A nemrég megjelent CANnual Reportból csemegéztünk.

Mandiner

Jöhet a Mandiner, az új kormányközeli hetilap

A Népszava szerint akár már heteken belül megérkezhet a sajtópiacra a fideszes sajtóholding, a KESMA alá tartozó Mandinder nyomtatott változata, amiről már korábban is szó volt.

újságos, újságok, magazinok

A hazai sajtópiac reklámbevételeinek több mint tizede landol nem mért lapoknál

Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.

újságok, újságárus

Lesújtó akadálypályák újságvásárláskor

A Media1 szétnézett a lappiacon, és szomorú dolgokat tapasztalt. Több helyen bezártak az újságos pavilonok, másutt hajolgatni kell a kedvenc újságért, vagy hamar elfogy a keresett lap, esetleg nagyon el van dugva. Ráadásul a postai kézbesítés sem problémamentes. Megkérdeztük a Lapkert is.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások