
Életműdíjakat adott át és új terméket jelentett be a 150 éves Népszava
Kerek születésnapot ünnepelt az ország legrégebbi napilapja, átadtak három életműdíjat is.

Kerek születésnapot ünnepelt az ország legrégebbi napilapja, átadtak három életműdíjat is.

Közzétette a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (MATESZ) a magyar lappiac tavaly év végi eredményeit: ebből kiderül, hogy a rendkívül magas inflácóval inflációval terhelt 2022-es év újabb brutális példányszám-csökkenést hozott a nyomtatott sajtó területén.

2025 végéig a munkahelyek egyharmadát megszüntetné az RTL Németország. A leépítés főleg a hamburgi dolgozókat érinti, és márkák eladásával, megszűnésével is jár.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásból az is kiderül, hogy átlagosan napi 300 percet tévézik és több mint 200 percet internetezik egy magyar, és hogy a felhasználók közel harminc százaléka csökkenteni készül a médiára fordított költéseit.

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben – áll a Dentsu nemzetközi kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében, melyet a Media1-hez is eljuttatott. A magyarországi reklámköltések idén nagyjából a nemzetközi várakozásoknak megfelelően alakulnak majd.

Az újság 150 évének része volt Ady Endre és Faludy György is.

A Z-generáció az online megjelenő cikkeket tartja a legmegbízhatóbbnak, ezt követik a nyomtatott magazinok, és csak a harmadik helyen vannak a közösségimédia-felületek.

„Nem tehetem meg, hogy pont most elgyengüljek” – mondta a Forbesnak adott interjújában Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa, amikor szóba került, hogy egy NER-es ismerőse azt mondta neki, el kellene adnia a 24.hu-t és a Nők Lapját is portfóliójában tudó médiavállalatát. Varga az újabb lapinterjúban beszélt a papírárak várható alakulásáról, gazdasági kilátásokról, az ország állapotáról és a noklapja.hu fizetőkapujával kapcsolatos kudarcról is.

Az Ufó magazin kiadója a jelenlegi nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel úgy döntött, hogy felfüggeszti a több mint három évtizede, 1990 óta létező megjelenő lap kiadását, értesült a Media1 Prusinszki Istvántól, a Nulladik Dimenzió lapigazgatójától.

„Annak még a látszatát is kerülni szeretnénk, hogy áldozatok lennénk. Nem vagyunk sem a magunk, sem mások áldozatai, még ha jól tudjuk is, hogy a NER-ben minden szinten szinte mindent megtesznek azért, hogy ne virágozzék minden virág” – írják közleményükben a színházművészeti lap szerkesztői.